Gå til innhold

Jeg var på tidlig ul i dag! :-)

Anbefalte innlegg

Og vi fikk se et bittelite hjerte som banket! :-D

Gynekologen mente jeg var 7 uker på vei siden spiren min var 8,6 cm lang. Det var det samme som jeg antok selv, så jeg fortsetter å holde meg til den termin som jeg beregnet da jeg tok positiv test (la inn 59 dagers syklus som "normalt" og fikk da termin 16 april :-).

Men tenk at vi fikk se det lille hjertet! Tenk at noe som ikke er 1 cm en gang kan ha et fungerende hjerte! Det er jo helt utrolig og fantastisk!

Samboeren min var med også og fikk se. Tror det var en liten oppvekker for ham å se at det faktisk er noe der!

Jeg slapper litt mer av nå, siden jeg har lest at om en har sett hjertet slå så øker sannsynligheten for at alt skal gå bra. :-) Da slår jeg meg permanent til her på aprilklubben, nå som jeg vet hvor langt jeg er på vei! (uregelmessige sykluser...)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/138553721-jeg-var-p%C3%A5-tidlig-ul-i-dag/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Åh, så utrolig spennende!

Selv skal jeg på ul imorra. Jeg har ikke peiling på hvor langt jeg er på vei pga manglende mens. Men om den lille blødningen jeg hadde i juli, kan regnes med, har jeg termin 24april

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...