Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har en fast nattstilling på 50%. Der utgjør jo natt-tillegget en ganske stor del av den utbetalte lønna. Dette tillegget er jo også fast hver måned, ved siden av en 50% grunnlønn. Er det sånn at natt-tillegget ikke teller med i beregningen av fødselspenger, og at jeg da kun får utbetalt grunnlønnen og dermed betydelig mindre enn jeg har nå?

Skrevet

Nei du skal ha det du faktisk tjener som grunnlag for permisjonspenger. Det er i alle fall det jeg har hørt.

Skrevet

Du får for nattillegg og evt helligdagstillegg, men ikke overtid

Skrevet

Natt-tillegg, kveldstillegg og evt tillegg for ubekvem arbeidstid tas med i grunnlaget.

Overtid, helligdagstillegg og feriepenger regnes ikke med.

Skrevet

Okey, takk for svar! Var godt å høre.....syns det var litt rart om det ikke skulle telle med når det jo er en fast del av månedslønna. Men da var vel ryktene bare falske da:)

Skrevet

Jeg får utbetalt permisjonspenger fra kommunen og får også helligdagstillegget - men jeg må selv følge med på turnusen min (det lages jo en turnus på min stilling fordi det er jo en annen person som jobber i den) og skrive timeliste på rød dagene så får jeg de betalt neste måned som vanlig...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...