Gå til innhold

Urinveisinfeksjon for 5 gang!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Datteren min på 2,5 år har nå fått urinveisinfeksjon for 5 gang på 4 mnd..Vi var akurat ferdig med en kur og en liten uke etterpå satt hun på potta og gråt: vondt når jeg tisser!! Urinen har en veldig sterk lukt. Rett til egen og der var det fult utslag IGJEN. Hun er alltid ren og ikke våt, drikker mye osv. Har sluttet med bleier og. Vi skal nå på utredning og ultralyd av urinveien, håper de finner ut noe. Hun går jo konstant på antibiotika. En rosa ekkel mikstur..Er det noen som har opplevd det samme med sine barn, og fant ut hva det kan være? Eventuelt noe alternativ medisin (vet om tranebær). Jeg liker ikke å gi henne så mye medisin som legene gladelig skriver ut.. Takknemlig for svar:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Her har vi bare hatt det en gang på 2,5 åringen vår og da fikk hun antibiotika. Jeg fikk beskjed om å gi henne litt tranebærjuice/nektar for forebygging. Smaker faktisk ikke så ille heller. Har selv vært veldig plaget med det og det har hjulpet for meg samtidig som man kanskje drikker f.eks appelsinjuice (sure drikker)

Du kan jo evt prøve homeopat? De skal visstnok ha noen "vidunderkurer" mot dette.

Skrevet

Jeg har hatt UVI omtrent kronisk fra jeg var liten.... Har prøvd alle råd, uten å bli kvitt det. Var til utredning når jeg var ca 6, hvor de fant ut at jeg hadde en pæreformet blære, og derfor var utsatt. De utallige antibiotika kurene har ikke gjort det bedre, er imun mot alle sammen og imunforsvaret ble elendig. Men for noen år siden prøvde jeg akupunktur som site forsøk, og etter det har jeg vært kvitt det. Bank i bordet.....!

Ikke meningen å skremme. Men jeg anbefaller deg å sjekke om det er aktuelt med akupunktur mot dette også for små barn :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...