lykketroll07 Skrevet 27. august 2008 #1 Skrevet 27. august 2008 Heia. Jeg er gravid i snart 3 mnd og fikk "strømstøt" da jeg skulle vaske en kasserolla. Glemte at at jeg ikke skulle holde i kranen og vasken samtidig. Da får man støt i seg. Så da lurer jeg på om det er noen som vet om dette kan skade min lille spire i magen?
Vil Skrevet 31. august 2008 #2 Skrevet 31. august 2008 Det tviler jeg på. Ville ikke bekymret meg hvis jeg var deg!
Anonym bruker Skrevet 13. oktober 2008 #3 Skrevet 13. oktober 2008 At dere ikke kan holde i vasken og kranen samtidig uten å få strømstøt ville jeg absolutt sjekket opp!! Dette er mest sannsynlig en jordfeil og ikke noe man vil ha!! (Utdannet elektro ingeniør, så mener jeg har litt greie på dette..) Ikke for å gjøre deg urolig, men jordfeil med rette kombinasjonene (maks uflaks) kan være veldig farlig... Men tror ikke du skal være bekymret for din lille spire denne gangen!! Mest sannsynlig er det svært lite strøm som går der og dette vil ikke gå nedom magen .... Men få sjekket det elektriske mhp jordfeil til den lille kommer!!!
frk-fryd Skrevet 14. oktober 2008 #4 Skrevet 14. oktober 2008 slapp av:) baby ligger i forstervann innenfor fostersekk og livmorvegger. Det er helt usannsynlig at baby fikk strøm i seg i det hele tatt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå