Gå til innhold

Damen i butikken sa det lå oppskrifter i kassen til bake it easy? Noen som har gode, lettvinte oppskrifter til meg?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kjøpte en på tilbud hos Tilbords i dag.

Da sa damen noe om at det fulgte med oppskrifter?

Jeg gledet meg til å sette meg ned å lese nå som ungene var lagt, men der var det ingen?? Var det jeg som misforstod da kanskje?

Noen som har noen gode, lettvindte oppskrifter til meg?

På noe annet enn ostekake ;)

Er sann som feks sjokoladekake noe tess å lage med den formen?

Vil ikke slike kaker bli veldig "fuktige" under når de skal kjøles ned?

Kan ikke tenke meg at det er så bra?

Ble forresten overrasket når jeg oppdaget at den tåler opp til 230gr.

Trodde de omtrent bare kunne brukes til ostekake jeg. (& evt annet som ikke behøvde steking)

Skrevet

Det skal ligge et lite hefte inni pakken, men det er bare på en kake. Det kaken er riktignok veldig god, men det er en ostekake. Pascals oppskrift, så den er nok ikke så veldig lettvint...

Jeg kan ikke komme på at jeg har bakt sjokoladekake i den forma, men jeg har brukt den til brownies og til Oreoskake. Veldig greit med en slik form til kaker som lett blir ødelagt når de skal flyttes fra form til fat.

Er kjempefornøyd med min kakeform! Gå inn på detsoteliv.no så finner du nok en oppskrift du kan bruke.

Sånn ellers har jeg oppskrift på en veldig god oste/is-kake med kakao, appelsin og hvit sjokolade. Serveres gjerne med Kiwi-saus eller en annen bærkompott med litt farge og syrlighet.

Dyr å lage, men himmelsk god!

Skrevet

Thanks!

Har surra på detsoteliv en laaang stund og funnet mange gode herligheter.

Særlig av is og formasjkaker :D

De virket ganske lettvindte å lage. Men om det stemmer gjennstår å se *hehe* Jeg er ei kløne på kjøkkenet!!

(Men nå som vi har 2 barn, så _må_ jeg bare lære meg å lage kake. Kan ikke tinge mamma til 4 selskap i året heller. I tillegg til alle de andre anledningene en bør ha kake.....)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...