Plutselig blir vi visst 4!! Skrevet 27. august 2008 #1 Skrevet 27. august 2008 Har lyst på slik sekskantet lekegrind, noen å anbefale?
2hærligegutter Skrevet 27. august 2008 #2 Skrevet 27. august 2008 etter nicket ditt å skjønne så fikk du barn i februar? da burde du ikke vente lenge med å anskaffe lekegrind. Hvis de ikke er vant til det fra ganske små er det veldig vansklig å få de til å være der. spesielt etter at de har skjønt hvordan man kommer seg frem
lille oscar + bebis Skrevet 27. august 2008 #3 Skrevet 27. august 2008 hei! jeg brukte en EVIGHET på å sondere alle butikker, alle nettsider for den "perfekte" lekegrind etter mitt ønske... og selvsagt mest mulig for pengene! endte opp med denne: http://www.ringoshop.no/estore/visvare.asp?vareid=2358&KatId=28 eg superfonøyd!! kjempefin, billig (andre likgnende typer er jo oppe i 2-3 tusen..), og vi kan bruke den til langt mer enn en lekegrind.... Vi har en rottweiler her i huset, så når han beveger seg enda mer enn å bare rulle rundt inni lekegrinda så har vi tenkt å bruke den som romdeler, da hunden er en plass og ongen på andre siden. Så er vi trygge:) Kan også brukes som trappegrind hvis du f.eks har stor trapp... Så er det en hendig liten dør som du kan gå ut og inn, slipper å bøye deg helt ned for å hente ongen.... ANBEFALES! lykke til
Plutselig blir vi visst 4!! Skrevet 27. august 2008 Forfatter #4 Skrevet 27. august 2008 Er det for sent å begynne med når hun er 6 mnd? Kommer hun ikke til å ville være der?
2hærligegutter Skrevet 27. august 2008 #5 Skrevet 27. august 2008 Det kan hende det går, men det annbefales ihvertfall å begynne tidlig. Her kom den i hus når poden var ca 4 uker, og har brukt den daglig siden da. Hadde den selvfølgelig ikke med på hytta, og det var stor overgang for han å plutslig skulle ligge i den. men på morran går det greit, da er han så dritt lei senga at det er en fornøyelse å få ligge der. ellers ligger han mye på gulvet også. og siden han har begynt å skyve seg bakover så stagnerer det litt når han har tredd beina gjennom sprinklene. Håper det hjelper litt når han har lært seg å sitte for da er det nok mer interesant igjen å være der. Min gutt er nå 5 mnd. Du kjenner ikke noen som har lekegrind da, eller en reiseseng sånn at du kan prøve å se om han godtar å sitte der.
Gjest Skrevet 27. august 2008 #6 Skrevet 27. august 2008 nei det er ikke for sent! vi kjøpte lekegrind for en måned siden. hun er snart 9 mnd... stor koser seg oppi der...
Labambie Skrevet 27. august 2008 #7 Skrevet 27. august 2008 http://www.babyshop.no/wsp/babyshop/frontend.cgi?http://www.babyshop.no/wsp/babyshop/frontend.cgi?func=frontend.show&template=product_info&func_id=11601&open=950 Denne har vi, men har ikke tatt den i bruk enda. Kjøpte den da snuppa var 6 mnd. Vil gjerne at hun lærer å krabbe skikkelig før jeg setter henne i den,men den er utrolig praktisk. Hadde vi hatt større stue hadde jeg hatt den fremme nå.
Gjest Skrevet 28. august 2008 #8 Skrevet 28. august 2008 Den sektkanta lekegrinda. Er det park a kid dere mener? Den er veldig dyr på babyshop. Får samme hos Ringoshop for 999 kr. Eller i nettbutikken Babydreams for 1299 eller noe sånt.
Gjest Skrevet 28. august 2008 #9 Skrevet 28. august 2008 Var visst flere som visste det! Uansett.. masse å spare da.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå