Silje & prinsen<3 Skrevet 27. august 2008 #1 Skrevet 27. august 2008 Har tenkt å slanke meg noen kilo. Skal leve på grønnsaksuppe, frukt, grønnsaker, kjøtt osv.. Tenkte å begynne på mandag, samme dag som insett av fryseegg!! Dette skader vel ikkje!! ? Spiser jo sunt, bare bra det vel Hva syns dere ? ) Klem
Andalucia Skrevet 27. august 2008 #2 Skrevet 27. august 2008 Tror ikke jeg ville gått inn for slanking nå, men det å være bevisst på hva en spiser og ikke minst mengden av mat en inntar.
Nøtt Skrevet 27. august 2008 #3 Skrevet 27. august 2008 Nei, ikke gjør det! Dette er jo en slags avgiftningskur, og jeg har hørt at dette kan være skadelig for et foster. Hvorfor slanke seg når man er i forsøk? Å leve sunt og variert er bra, men en suppekur e.l. tror jeg man bør holde seg laaangt unna når man er i forsøk.
Gjest Skrevet 27. august 2008 #4 Skrevet 27. august 2008 Jeg har også hørt at kroppen skiller ut en del avfallsstoffer når man lanker seg, og det kan ikke være bra for en evt spire. Men å spise sunt skader ingen Dessuten er det jo godt med frukt og ferske grønnsaker
Silje & prinsen<3 Skrevet 27. august 2008 Forfatter #5 Skrevet 27. august 2008 Åååå, takker for tilbakemeldinger.. Då holder eg meg laaaangt unna..) Ingenting som haster....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå