Gå til innhold

Så lettet :-)


tiriltulla

Anbefalte innlegg

Fant igjen dopplern jeg hadde ifra forrige gang jeg var gravid istad. Og hørte faktisk hjertelyden til det bitte lille nurket :-) Så tidlig er det faktisk mulig asså :-) det hadde jeg ikke trodd! men er jo bare glad til jeg nå for da er sikkert mensensmertene voksesmerter :-) Er ferdiggått 11 uker i dag. Er det noen andre som har hørt hjertelyd så tidlig?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

dette lurer jeg litt på og..skal på kontroll til legen på fredag og lurte på om jeg kan forvente å høre noe..da er jeg 9+6..

så godt og betryggende at du fikk høre det selv idag da..dette er spennende:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har søkt og lest litt forkjellig siste timen..Og de fleste hører ikke noe før i uke 12-13,men man kan høre det noe før,men man skal visst ikke regne med det.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg trur nok ikke legen din vil engang prøve å gjøre det siden du er bare 9 uker på vei... jeg var hos jordmor når jeg var 11+3, å hun ville ikke engang prøve....

men jeg har akkurat bestilt meg angelsound på nettet, så nå skal jeg forsøke å finne den selv:-) er 12+4 i dag....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk høre hjertelyd hos jordamor da jeg var 12+2.

Hun pleier ikke gjøre det så tidlig, men sisden jeg spurte gjorde hun et forsøk, og etter en stund fant vi 150 herlige slag i minuttet:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja er det ikke deilig :-) Måtte høre igjen i går :-) Hehe -) Og fant det med engang :-) Måtte lete litt forrige dagen,men i går lå nok nurket bedre til :-) Gleder meg mer og mer nå..for man slapper litt mer av på at det kanskje går bra og at det faktisk er ett lite menneske der inne :-) Har to fullgåtte svangerskap bak meg men er like forundret nå som første gangen at det faktisk vokser og bor ett lite barn inni deg :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg var hos lege for en uke siden, da var jeg 12+1..og han fant ikke noen lyd fra meg. Men, han forsikret meg om at det var vanlig, og at man ikke kunne regne med det. .. alikevel ble jeg litt skuffet. selvom jeg har vært så heldig å få se det lille nurket for noen uker siden:p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...