Gå til innhold

trenger råd

Anbefalte innlegg

vi får barn i slutten av februar, og lurer på hvilken vogn det lønner seg å kjøpe......

jeg må jo ha en lun og god vogn til vinteren, og da er barnet 10 mnd så da er nok sportsvogn nødvendig. Jeg vil imidlertid ha en lun og god sportsvogn som beskytter mot vind og vær.

hva anbefaler dere folkens? simo, brio eller.... jeg aner ikke hva jeg skal velge i jungelen der ute

jeg bor i midt-norge

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/138552413-trenger-r%C3%A5d/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg ville ikke tenkt på neste vinter allerede nå! Du trenger først en god vogn med bag, så finn deg det. Bagen trenger ikke være kjempestor men må ha plass til en god vinterpose. Men, babyen er jo liten i februar, så en enormt stor bag trenger du ikke. Ønsker du deg trehjuling eller 4 hjul? Lufthjul eller ikke? Har du stor bil eller må den få plass i lite bagasjerom? Skal du trille i by eller mest på asfalt? Skal den være lett å ta offentlig transport med?

Jeg ville absolutt ha valgt en simo kombivogn, jeg hadde en svithun vogn til min første fødte som ble født 22 januar 06, og den ligner veldig på simo vognen, men simovognen er større og absolutt mye bedre! Har brukt simo kombivognen til min datter som straks fyller året, om knappe 1 mnd, og hun har brukt vognen fra hun ble født og bruker den fortsatt

Så ville absolutt gått for simo det første året ihvertfall!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...