Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi har nå startet utredning etter 13 måneders prøving. Var i dag for første gang hos gynekologen. Han virket dyktig, men nå sitter jeg plutselig igjen med 1000 spørsmål... Ved innvendig ultralyd forklarte han hele tiden underveis det han så. Først sa han at jeg hadde to cyster på venstre eggstokk, men da han så nærmere etter så han at det var to folikler. 2 cm var den ene...Han utbrøt at dagen i dag virkelig skulle være dagen å bli gravid på! Noe jeg er begynt å stusse på i etterkant er at han også sa at jeg muligens vil kunne få problemer med vektøkning? Hvorfor det? Hvorfor i alle dager spurte jeg ikke hva han mente...Mulig han nevnte det da han først trodde at det var cyster... Ellers kunne han ikke se noe spesielt, tykkelsen på slimhinna var normal ifht syklusen.

Synes ihvertfall det var deilig å få bekreftet at jeg faktisk har eggløsning da jeg har svært merkelige sykluser. I dag var jeg faktisk på dag 32 i syklusen! Veien videre blir mer bl.prøver, sædprøve og mer undersøkelse når prøvesvar foreligger. Hvis ikke spiren sitter innen den tid da!!! ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...