Gå til innhold

Dere med menn som er lastebilsjåfører..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor mye tener de i året? Og hva kjører de?

Min har ca 400.000

Han kjører langtransport og er stort sett borte fra søndag til torsdag/fredag.

Skrevet

Ca 450 000. Kjører ikke langtransport, men regionalt kan du si. Er på jobb fra 6-18 eller 6-22 hver dag, ikke helg. Sover mye i bilen.

Skrevet

Ca 550-650 000. Kjører langtransport, fast strekning og innenlands. Har over 240 reisedøgn i året og er for det meste kun hjemme helger. Ellers i uken når han er hjemme er det bare soving før arbeid igjen.

Skrevet

Litt over 400 000, jobber korte dager og kjører fast rute hver dag. Ikke langt unna med andre ord. Men han er 50/50 sjåfør og lagermedarbeider da.

Skrevet

565 000 i året

Kjører annenhver uke natt (utenbys) og annenhver uke dagtid lokalt.

Han kjørte langt før og var bare hjemme i helgene. Ny jobb, mer hjemme, mye mer lønn! :-)

Skrevet

Her er det jeg som er lastebilsjåfør da men svarer likevel jeg;)

tjener rett under 300000 i åre,har mandag-fredag 7-15

har 0 i ansinitet enda og ikke fagbrev da jeg begynnte rett i fast jobb i stede for lerling(kan ta fagbrev om 4 år da jeg har skolen)

Iforhold til andre tansportfirma i nærområde tjener vi dårligst...

Skrevet

Da ville jeg sett meg om etter ny jobb hvis jeg var deg. De med lastebillappen er veldig ettertraktet, og jeg vil tro du får jobb med en gang. Bare prøv å registrer deg hos et vikarbyrå, tipper du får respons med en gang!!

Skrevet

har vært inne på tanken ja,men vil være her i 4 år til så jeg får fagbrev av arb plassen:) så trives jeg godt og:)

de sier det er lett for jenter og få arb innen dette men de har ikke troen på at vi mestrer det like bra...

Skrevet

Har de fast lønn eller tjener de per tur?

Får de tillgg etter hvor lenge de har jobbet også?

Litt nysgjerrig:)

Skrevet

Fast lønn, men overtid/per tur når det er noe ekstra kjøring...

Skrevet

Til dame med bein i nesa. Ta ikke et tap på et par hundre tusen i året for å oppnå fagbrev om 4 år. Det er et tap på rundt 800 000. Nei dame, rust deg opp.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...