Gå til innhold

Noen nybakte mammaer i gjøvik og omegn her som kanskje kunne tenke seg å bli kjent??

Anbefalte innlegg

Heisan

Jeg er ei jente på 23 år som fikk en sønn den 11 august 08. Vi ønsker å bli kjent med andre i gjøvik og omegn i som har barn for da kanskje å ta en trilletur, cc tur, bare møtes hjemme hos hverandre eller lignende...

Klemmer fra Håkon og Silje :)

Fortsetter under...

Heisan :)

De andre kommer vel kanskje inn her etter hvert :) Vært koselig med treff igjen...

Alt bra med den lille familien?

Her har vi slitt med kolikk :( , men har hatt noen behandlinger hos kiropraktor så nå er han som et nytt barn:)

Silje og Håkon :)

Ja, de kommer nok hit etterhvert. Eller så er det lunsjtreff for Bim-folka, neste onsdag, med forespørsel om vi kunne komme med barna, vi som hadde født! :)

Vi har også slitt med mageproblemer, og går til kiropraktor. Tror kanskje det begynner å hjelpe nå. Det er i alle fall ikke så mye intens skriking lengre...

Gratulerer Silje og Kathrine!

Iben Louise kom til verden 0808, og vi koser oss ihjel hjemme om dagene! Jeg dra på BIM-treffet på mandag, og fikk vist frem lille prinsessa mi! Stor stas:)

Synes det du skrives om å møtes Silje, høres kjempebra ut! Det er veldig deilig å være hjemme, men jeg trenger å komme meg ut av joggebuksa og sofaen av og til merker jeg! Det var koselig å se de med mager igjen også, men jeg tenker at det hadde vært kjempefint å møte andre med nye bittesmå!

Kan vi ikke forsøke å ordne et treff?

Gitte

Heisan:)

Gratulerer så mye til deg også Gitte:) Iben Louise ble født på en spesiell dato :) Så morro:)

Ja er kjempe godt å komme seg ut litt også, særlig når ting har gått seg til litt:) Her hjemme går alt bare bedre og bedre. Jeg hadde helt gitt opp amminga men her om dagen bestemte jeg meg for å prøve igjen og det funka. Så nå øver vi og det går lettere for hver gang:) Godt å slippe all den pumpinga, vask og koking av flasker og itte minst det å måtte stå opp om natta for å varme melk og gi og deretter å pumpe meg etterpå..

Når passer det med treff for dere da?

Silje :)

Annonse

• 1 år senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...