Gjest Skrevet 27. august 2008 #1 Skrevet 27. august 2008 La merke til det her inne en dag, og synes det er helt nydelig :-) Begynner å like det bedre og bedre.. :-) Må fungere i utlandet, da vi har familie i amerika :-)
Gjest Skrevet 27. august 2008 #3 Skrevet 27. august 2008 Min yngste jente heter Celia Jeg elsker navnet, falt pladask for det! Vet at de for noen er et kallenavn for Cecilia, men synes også betydningen (himmel) er helt nydelig :-)
Molla-67 Skrevet 27. august 2008 #4 Skrevet 27. august 2008 Celia er nydelig.... og spesielt sammen med Ava. Nydelig på engelsk!!!!!!!!
Baby<3 Skrevet 27. august 2008 #5 Skrevet 27. august 2008 Ava og Celia var utrolig fint sammen kjempe nydelig navn, mye finere enn Cecilia...gå for det, kjempe pent.
Vannmann35 Skrevet 27. august 2008 #6 Skrevet 27. august 2008 Celia er nydelig :-) Jeg spurte om det navnet for ca et halvt år siden, da var det ingen som likte det - times change! Liker Cecilia like godt jeg da.
prebs Skrevet 27. august 2008 #7 Skrevet 27. august 2008 Jeg er fremdeles ikke glad i Celia - synes det blir "halve" Cecilia på en måte - men Cecilia er vakkert, da: )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå