Gå til innhold

Snuing fra rygg til mage

Anbefalte innlegg

Skrevet

Når er det egentlig vanlig at dette skjer? Var hos fysioterapeuten idag og hun mente det var vanlig mellom 3-4 måneder. Men på den plakaten de har der det står utviklingen til bebisen sto det 4-5 måneder.

Når begynte deres baby å snu seg fra rygg til mage?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

noen dage rfør 4 mnd, men vet om andre som ikke er så aktive på den fronten, og er nå snart 6 mnd, gutten min er 5 mnd og snur seg såfort jeg har lagt han ned på gulvet. Tror det er ganske vanlig mellom 4-6 mnd jeg

Skrevet

Ja synes det høres mer normalt ut med 4-6 måneder. Er ikke helt med hun fysioterapeuten vår. Skjønner ikke helt hvorfor vi går der heller. Gutten min lå i sete derfor går han til fysio, men skjønner ikke hvorfor vi fortsatt er der, han utvikler seg jo helt normalt og det er ikke noe galt med ham. Hmmm..

Skrevet

På heslestasjonen sa dei at snittet på snuing frå rygg til mage var 5 mnd, og at å snu seg tilbake frå mage til rygg (bevisst altså, ikkje "velte") er vanskelegare, med snitt ca 6 mnd.

Guten vår var 5 mnd då han snudde seg frå rygg til mage, og 6 då han snudde seg tilbake. Lilletuppa var tidleg eine vegen; snudde seg frå rygg til mage då ho var 3,5 mnd, men ikkje tilbake igjen før ho var 6,5 mnd. Likte å ligge på magen :o)

Skrevet

Skjønner at min er litt tidlig ute med det jeg da.. Han snudde seg denne uka for første gang, fra rygg til mage. Da er det en drøy uke til han er 3 mnd.

Han snur seg ikke fra mage til rygg enda.

Skrevet

Her snudde hun seg först fra mage til rygg, da var hun akkurat blitt 5 mnd. Sä gikk det 2 uker, og da gikk det begge veier.

Skrevet

jenta mi snudde seg også da hun var 2.5 mnd, da fra mage til rygg. Men tror nok det var mer et "uhell", for det har ikke skjedd i ettertid. hun er nå 4 mnd og strever seg nesten over fra rygg til mage.

Skrevet

Gutten vår gjorde det da han var 4,5 mnd.

Skrevet

Gutten min snudde seg fra mage til rygg først, tydelig bevisst. Han var vel knapt 5 mnd tror jeg. Men ikke før han var drøyt seks mnd snudde han seg fra rygg til mage. Kan virke som om han rett og slett ikke hadde oppdaget det. Men da var det akkurat som å trykke på en knapp, nå ruller han av gårde som en liten villmann.

Skrevet

Emma var vel 4,5-5mnd når hun begynte å gjøre det ofte. Nå ligger hun på magen hele tiden. Blir litt frustrert innimellom, for hun skjønner ikke hvordan hun skal snu seg tilbake / slappe av :) hehe

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...