Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

fikk tvillinger 2 jun, i uke 25,

jente 770 gr å gutt920 no er begge pasert 2500...var 2 månder i kuvøse, cpap i 4 uker,

vi har vert ekstremt heldig etter hva jeg har forstått har ikke vert noen komplikasjoner, så no nyter vi bare freden i hjemmet,

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei og gratulerer:-)

Så fint å høre om enda en solskins historie:)

Fikk selv en liten krabat på 990 i uke 26+5. Nå er han en aktiv bølle på snart 19 mnd. som lager mye liv og røre i heimen:D

Skrevet

Hei.

Gratulerer, og velkommen hjem. Så raskt dere kom hjem! Vi fikk en gutt uke 28+3, og var på sykehuset til han var 34+6. Ingen kompliksjoner her heller. Nå er han snart 6 mnd, 3 mnd korrigert. Kos dere hjemme!

Ps: Det er dessverre ikke så mye aktivitet på dette forumet:( Men jeg er ofte innom, og har sikkert lest hver tråd siden vi kom hjem i slutten på april:)

Skrevet

Gratulerer så mye! Kjempekos å endlig få komme hjem.

Kos dere masse :)

Skrevet

Gratulerer med hjemkomsten og så fint at det har gått så bra! Syns de ble fort store! Og kort sykehusopphold ift hvor tidlig de kom! Håper alt fortsetter like bra da:) Lykke til videre.

Skrevet

Hei

Og gratulerer med hjemkomsten:)

Det gikk fort, og de var jo ganske store til å være født så fortidlig. Da har de tydeligvis hadt det godt i magen:) Ingenting er jo bedre enn det!

Jeg fødte ei jente, 24+2, 28.04 - og vi er fortsatt på sykehus. Men skal hjem om ca 10 dager...gleder meg stort! Det har gått overraskende bra, med tanke på at hun kun var 390gr på det minste.

Masse lykke til videre!

Skrevet

tusen takk til alle sammen :-),,,

var en tur på sykehuset i går kontrol,, fikk komme inn på neo for å veie no var dennis 3205, å sara var 2969 så no er di faktisk nesten oppe på normal føtselvekt,,

så godt å høre at det går bra med så mange her inne da,,

ojj det er jenta si det da hun er tydelig vis en ekte figter:-) ja du har noe å glede deg til er så godt å komme hjem, fikk rutine fra dag 2 vi da, no sover di hele natten så må no si at det ikke er så stor forskjel på 2 å 1 vil no jeg si da,,

må få høre hvordan det går med dere da,, :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...