*Lilly* Skrevet 27. august 2008 #1 Skrevet 27. august 2008 nå er jeg så sliten av å være våken hele natten, fordi babyen ikke vil sove, så nå vurderer jeg eget rom..men føler at det er litt tidlig. hva gjør dere?.
Zitro Skrevet 27. august 2008 #2 Skrevet 27. august 2008 Min har sovet på eget rom siden hun var 2 uker hun og det var da ikke noe problem. Men hun sover da ikke bedre enn andre babyer alikevel. Hun er våken hver time natta lang, men det er mye pga eksem som klør da... Hun er nå 6 mnd.
UpsyDaisy Skrevet 27. august 2008 #3 Skrevet 27. august 2008 Vi la gutten vår på eget rom da han var 4 mnd. Vi begynte å føle for litt mer privatliv... og så merket vi at han begynte å bli forstyrret når vi gikk og la oss. Det gikk som en drøm. Både mor og sønn begynte å sove mye bedre. Har du rom i samme etg vil jeg forresten anbefale å heller sove med dørene oppe enn med babycall. Babycallen vekket meg hele tiden uten grunn.
2hærligegutter Skrevet 27. august 2008 #4 Skrevet 27. august 2008 vi flytta mini etter ferien (4,5 mnd) pga at han er veldig var og våknet av at vi la oss, nå sover han stort sett over det, hender det blir litt mye bråk på badet men sovner ganske greit igjen. Og jeg sover bedre, hører ikke alle lyder til en hver tid. Om jeg sitter der på rommet hans og ammer ell i senga mi så er jeg jo våken uansett
Gjest Skrevet 27. august 2008 #6 Skrevet 27. august 2008 Vi flytta vår lille nattespiser på eget rom når hun var 4mnd+1uke. Hun har nå gått fra 8 til 3-5 måltider fra kl 20.00-08.00! Det var ingen tilvenning, men det tok vel en ukes tid før hun sov lengre. Hun var også var på lyder fra oss og vi på henne - så hun fikk kanskje mat litt oftere enn hun egentlig spurte om...:-)
kitty08 Skrevet 27. august 2008 #7 Skrevet 27. august 2008 4,5 mnd alder her. Er så glad for det, for hun er blitt mer og mer var for lyd og ble vekket av oss (og motsatt selvsagt). Lå på samme rom på hotell her en dag - ble bare liggende våken av lydene hennes (og hun våknet nok oftere pga av oss også). Men hun våkner da fortsatt litt for ofte selv om hun er på eget rom ... det var ikke slik at hun sov rundt bare hun fikk eget rom.
081013 Skrevet 27. august 2008 #8 Skrevet 27. august 2008 Hannah har lagt på eget rom siden hun var 2 mnd. har siden det sovet fra 19/20-07 hver dag uten mat. Hun sover bedre, det samme gjør vi. bruker babycall selv om hun ligger vegg i vegg bare for å "roe " ned mor litt;)
AS og lillemor=) Skrevet 27. august 2008 #9 Skrevet 27. august 2008 Hei=) Her sover lillemor på eget rom. Samme etasje som oss, men bruker likevel babycall. Skal få sambo til å fikse litt på den babycallen, for jeg våkner av den med en gang den gir utslag for at hun snur på seg eller lignende. Hun er 8 uker idag, og har sovet på eget rom 1 uke nå. Dette er pga hun er veldig årvåken, noe som gjør at vi har framskyndet overflyttingen betraktlig. Ingen problem å ha henne på eget rom, selv om det gjorde vondt i sjela for meg de første nettene.
*Lilly* Skrevet 27. august 2008 Forfatter #10 Skrevet 27. august 2008 takk for mange bra svar:) da er han lagt på eget rom, og jeg tror det kommer til å bli lettere, så slipper han å våkne hver gang vi legger oss, snur oss, hoster osv..satser på det!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå