Gå til innhold

Pusill, testet neg i dag:(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Var forberedt på at jeg kanskje ikke var gravid, men føles veldig tungt nå allikevel... Fikk beskjed om at egget vi satte inn så veldig bra ut, men ser ikke ut som om det alltid har så mye å si... Trøster meg selv med at vi ihvertfall fikk 3 fine egg på frys:) Blir isåfall vårt første fryseforsøk..

Håper mange lykkes og blir gravide nå! Krysser fingrene for dere, lykke til:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er du sikker på at alt håp er ute? Lenge siden du satte inn da? Skjønner at du blir skuffet i så fall, men en stor trøst er det at du har egg i fryseren. Jeg krysser fingrene for at du slipper å bruke dem før om et par år..........

Skrevet

Hei du.

Jeg testet også idag å jeg testet poitivt... Streka kom med en gang.. Men nå ikveld har jeg begynt å blø, så da har det vel gått galt alikevell.... Vi å fikk beskjed om at egget så veldig fint ut men....... Det gjorde nok ikke det alikevell da.. Bedre lykke neste gang for oss begge to:/

Skrevet

Pusill:var ikke denne beskjeden du skulle komme med i dag!!Trist altså...:(

Huff a meg,hva skjer med 33 gjengen da???Jeg har igjen å ta test på fradag,men har begynt å blø i dag jeg også. Har blitt mange tårer i dag:( Men må jo vente til fredag for å få endelig svar. Janniche79,har du vært hos legen å tatt blodprøve eller?Hvis du leser mitt innlegg fra før i dag,så kan man blø om man er gravid...!!Lykke til:)

Skrevet

Hei hei alle sammen, og takk for trøstende ord:)

Tok blodprøve på Riksen i dag og fikk beskjed om at den var negativ, så løpet er nok kjørt for meg denne gangen ja....:(

Har vært en tung dag, men begynner å føle meg bedre nå:) Har slappet av hjemme med film og masse godteri sammen med samboeren min. Veldig deilig:) Tenker nå at dette forsøket er over, og at jeg må se framover mot neste forsøk. Vet ikke helt når det blir enda, tenker at kroppen min skal få litt pause fra hormonbehandling en stund før vi setter i gang igjen. Men hvem vet, etter at det har gått en mnd eller to, får vi kanskje lyst til å sette i gang igjen;) Blir jo forhåpentligvis fryseforsøk på oss neste gang!

Janniche79 og Venter på spire, dere kan jo være gravide selv om dere har begynt å blø! Snakket faktisk akkurat med moren min som fortalte at hun blødde en hel uke da hun ble gravid med meg! he he;) Så ikke mist motet enda:)

Masse lykke til:)

*Trøsteklem*

Skrevet

Hei da:)

Vi ventet ett halvt år vi nå, og det var godt for både kroppen min og for oss begge...Klarte å ta litt avstand fra det hele, drog til syden i Mai og giftet oss i sommer:) Det var hvertfall noe som har vært godt for oss, for vi hadde to tette forsøk sist å vi ble veldig følelsesmessig nede av det.

Så det funka veldig bra for oss å ta ei pause:))

Jeg skal til legen idag å ta blodprøve så få vi se, men får ikke svar før over helga men...:) Ett lite håp har en jo til det motsatte er helt bevist!

Stor klem til hele uke33 gjengen:)

Skrevet

Er nok lurt å la kropp og sinn få hvile litt nå ja. Har hørt at hormonene sitter lenge igjen i kroppen etter behandling... Snakket også med en sykepleier på Riksen som anbefalte oss det, istedenfor å rushe videre med neste forsøk så fort vi får lov av Riksen. Det trenger jo ikke bety at kroppen er klar for nytt forsøk for det....

Har lest litt om refleksologi og om ufrivillig barnløse med både tette eggledere, endometriose og PCOS som har blitt gravide på egen hånd etter å ha blitt behandlet med det. Skader ihvertfall ikke å prøve det mens vi venter med neste forsøk:)

Lykke til janniche79 og Venter på spire, krysser fingrene for at dere er gravide begge to jeg:)

Skrevet

Har vært å tatt blodprøve idag men jeg bor ett stykke fra sjukehuset så jeg måtte ta det hos legen så jeg får ikke svar før over helga... Blir laaange dager:) Men har jo ett lite håp og må bare prøve å være positiv...:)

Men jeg vil anbefale dere å vente litt før dere begynner på igjen hvis dere klarer det.. Er nok godt for både kroppen og hodet:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...