Gå til innhold

Peppes i Sandefjord, tirsdag 2.september.

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Det var snabbt jobbat Katrine! ;)

Vet inte om jag kommer, får se hur formen är för dagen liksom.. :)

Skulle jag kunna få ditt mobilnr förresten? Jag har en tröja eller genser (är det norsk?) som jag hittade i garderoben som jag aldrig har använt... tror den kan passa dig kanske...för mig är det lite sent nu.. bara 19 dagar kvar idag!

Du kan maila mig på [email protected]

Klockan 18,00 är den tid vi brukar mötas på om någon undrade.

Hälsn. Josefin

Heisann,

Jeg kommer som vanlig!

Håper mange nye ønsker å komme! Vi er ikke vanskelige å finne, alle som jobber på Peppes vet at de med magene kommer, så da er det bare å spørre eller se etter oss!

Vi møtes kl 18:00 som vanlig:o)

Trude

Tvillinggravid

Halloen :-)

Er det mange som kommer på disse treffene i sandefjord?

Jeg har lyst til å komme jeg også, men skal vente til jeg er litt lenger på vei!! er jo bare 5+4 så litt usikkert for min del ennå. . men det er jo bare å la tiden gå!

Annonse

"ELISAN" och "SPIRE I MAGEN"

Vi som har suttit på dessa träffarna ett tag nu ser verkligen fram emot lite nya ansikten :) För två veckor sedan var vi 10 personer och 5 små bäbisar! och förra veckan var vi 5 st och 1 liten bäbis. Denna veckan ser ut till att bli en del också. :)

Vi har en tjej från Larvik faktiskt eftersom dom inte har fått igång några träffar där.

Hoppas vi ses på tirsdag!

Hei dere nye,

Det er bare å komme, vi gleder oss til å bli kjent med dere! :o) Vi sitter å skravler om barneting, så om du så er bare litt over 5 uker "Elisan" så er det bare å komme forde.. Vi har en jentekveld, og det er kjempe hyggelig!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...