Mini&Meg Skrevet 27. august 2008 #1 Skrevet 27. august 2008 Hvordan er de å trille med på all slags føre egentlig? Syns Lambda, fun og mistral S er utrolig fine, men er litt usikker på hjulene som følger med. Msitral og Prestige syns jeg blir litt kjedelige i utseende i forhold til disse. Er sittedelen til Prestige høyere enn på Mistral? Huff jeg blir aldri en med meg selv og hvilken vogn jeg vil ha, pluss at sambo skal ha et ord medi laget også :-()
allegodetingertre Skrevet 27. august 2008 #2 Skrevet 27. august 2008 Jeg har kun hatt mistral (3 stk) og hadde bare lufthjul. Da blir den super å trille på vinterføre og is.
Anonym bruker Skrevet 27. august 2008 #3 Skrevet 27. august 2008 Ikke lett å velge vogn nei, men jeg har teutonia s3 med luftkanal hjul, det er supre på all slags føre syns jeg da, og det beste av alt er at en ikke trenger å tenke på punkteringer eller å pumpe dekkene!
nr.4 i oktober Skrevet 27. august 2008 #4 Skrevet 27. august 2008 Har hatt Mistral jeg og, og jeg kjøpte ekstra sett lufthjul som jeg raskt byttet til.. (de som hadde eiker og var litt større, og også grovere i sporet.) Luftkanalhjulene var ok de så lenge det ikke var snø, men da ble de straks ganske glatte faktisk. De grovere lufthjulene hadde mye bedre grep og jeg syntes også at de fjæret bedre.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå