Gå til innhold

Lage saus til fisk... Noen litt fort??? =)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har fiskebuljong.. Tenkte om det kanskje er noen enkel saus jeg kan lage til og ha ved siden av torskefileetene??

Pleier bare og bruke smør.., men lyst på litt annet nå.. =)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hehehe... Det er vel like vanlig for noen som det ikke er vanlig for andre.. Jeg er vandt til og bruke smør.. Men vet at flere kjøper fiskesaus.. Men har ikke ferdigposen her.. Har bare fiskebuljong her..

Skrevet

Jeg syns karrisaus er godt til fisk. Da lager du bare hvit saus og tar karri oppi. Hvit saus med fiskebuljong er kanskje også godt? Hmm, nå fikk jeg lyst på fisk til middag...

Skrevet

Joda, er jo vanlig til mange fiskeretter. Har bare aldri hørt at det har blitt brukt til torsk:-) Er det lettsaltet torsk du skal ha? Da må du lage gulrotstuing:-) Det er så godt!

Skrevet

Jeg liker kun torsk og ørret.. Liker ikke noen av fisk så da får jeg prøve og variere de få alternativene jeg har.. :P

Har ikke tid ti og lage gulrotstuing. Fisken skal bare trekke et kvarter nå så er alt ferdig.. =)

Skal teste ut neste gang... Er kjempegodt det.. Får det til mange fiskemåltider på jobben.. nam nam.. =)

Skrevet

Har du ikke noen krydder/urter?

Sandefjordsmør er jo godt til torsk.

Hvitvin og /eller fløte og kraft (buljong), persille, røre inn smør.

Skrevet

Får ta en skikkelig gourme middag en annen dag.. hehe.. Ble visst bare smør denne gangen.. Fikk litt dårlig tid med middagen i dag.. =)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...