Gå til innhold

Hvordan var dette med eddik igjen...?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Las for noen dager siden noen innlegg om eddik som flekkefjerner, og tenkte jeg skulle prøve dette. Men tror ikke jeg så noe om det fungerer på kun hvitt tøy, eller om det også fungerer på farger? Bleker eddik? =)

Fant fram storebrors babyklær i dag, og det var, som ventet, noen av klærne som hadde tranflekker/andre flekker.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Trodde eddik bandt fargen i stoffet. Du skal i hvert fall legge stoff med løsfarge i eddik vann for at det ikke skal farge av i vask.... Hva med sånn derre Vanish (rosa boks) Har ikke prøvd - bare sett reklame på tv.

Skrevet

Vanish er supert!! Bruk både forbehandler og pulveret. 2 år gamle blåbærflekker forsvant på et blunk!=) Eller, etter en runde i vaskemaskina...

Skrevet

Hmm... Kanskje prøve Vanish i stedet. Det lukter vel ikke like ille som eddik heller:-)

Men hvordan er Vanish-pulveret i forhold til hud? Bruker helst neutral eller blenda sensitive på barneklær...

Skrevet

Du kan jo sette på en ekstra skylling for å få stoffet ut av klærne igjen. Har gjort det med en del av babyklærne og dyner og sånt selv om jeg bruker Blenda sensitive

Skrevet

Eddik tar svettelukt fra klær,ikke flekker.

Det var vanish forbehandler og pulver som var anvefalt som flekkfjerner ;)

Skrevet

Eddik fjerner uønskede lukter både fra klær og rom. Har ikke hørt at det fjerner flekker. Har prøvd vanish, det er noe dritt, rett og slett. Fungerer overhodet ikke. Men noen dråper zalo på flekken en liten stund før du hiver den i vask, gjør susen!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...