Gjest Skrevet 27. august 2008 #1 Skrevet 27. august 2008 Jeg kommer ikke over nicket du hadde på BiM:) *Rutletutt*stormagapus:) Tenker på det hver gang jeg ser nicket ditt:)
*Rutletutt* Skrevet 27. august 2008 #2 Skrevet 27. august 2008 He, he - så artig å høre at jeg gjorde inntrykk;o) Jeg husker godt ditt også forresten;o)
Gjest Skrevet 27. august 2008 #3 Skrevet 27. august 2008 Så koselig:) Alt bra med deg og gullet? Tenk at det er over ett år siden vi satt og skrev om kynnere,tømmerstokkbein og hva vi gleda og grua oss til.. Hehe..
*Rutletutt* Skrevet 27. august 2008 #4 Skrevet 27. august 2008 Ja, tiden har jammen flydd! Ja, alt går fint her - Milla begynte i bhg forrige mandag og det går over all forventing! Hun smiler og er blid hele dagen visstnok:o) Hun sover greit i bhg (noe vi har slitt med her hjemme - dagsovingen) så det er jo kjempe:o) Jeg begynner på jobb igjen på mandag *gulp* det kommer til å bli stress....er myyyye trafikk til og fra jobb, så kommer til å bruke mye unødvendig tid på å komme meg til og fra:o( Men jeg ammer enda, så får i det minste ammefri;o) Går det fint med dere da?
Gjest Skrevet 27. august 2008 #5 Skrevet 27. august 2008 Går bra med oss og. Daniel August begynte i bhg for tre uker sida og han stortrives. Han er så blid og tålmodig og de er så imponerte*stolt* Og han spiser som en hest der!! 3skiver,rett ned... Jadda.. Er gutten min det. Hehe.. Kom aldri i gang med amminga siden vi var på sykehuset den første tida(vet ikke om du husker at jeg fortalte om det??) Hadde lite melk og,så pumpa det jeg kunne til det sa stopp. Har vært ett fint år og det som ikke har vært så fint har jeg en tendens til å legge langt bak. Som f.eks. at han har atopisk hud,astma og er allergisk for melk,soya,egg og peanøtter. Men det er en del av hverdagen vår nå,så jeg tenker ikke på det. Og så går han på potte:) Flinke gutten min:) Han gir tegn når han må bæsje og han tisser nesten hver gang jeg setter han der når vi skifter bleie. Syns det er godt gjort:) Hehe.. Kjipt at du må bruke så mye ekstra tid når du begynner å jobbe da.. Men det er jo en vanesak. Plutselig finner du ut at hvis dere reiser 5min før/senere(eller noe) så er det mindre trafikk:)
Anonym bruker Skrevet 27. august 2008 #6 Skrevet 27. august 2008 må bare slenge meg på.. jeg husker begge deres nick navn.. dere var jo veldig aktive på bim. men Rutletutt syns jeg var så morsomt:) hkm:)
*Rutletutt* Skrevet 30. august 2008 #8 Skrevet 30. august 2008 Hi, hi - så artig da:o) Uff, vært mye styr med gutten din, ja:o( Men man har en tendens til å glemme det slitsomme og bare huske det som er kos - tror vi er laget sånn for at vi skal orke å få flere barn;o) Vi hadde et h.... med sovingen til Milla det første halve året - skikkelig slitsomt....men jeg har vel egentlig glemt HVOR slitsomt det var....men vi er uansett ferdige med babyproduksjonen;o)
Gjest Skrevet 31. august 2008 #9 Skrevet 31. august 2008 Hehe.. Er lett å glemme sånt ja:) Vi har vært drit heldige ang sovninga. Han regulerte seg selv og når han var 4-5mnd sov han hele natta. Jeg er ikke ferdig med babyproduksjonen... Skal få henvisning til gyn og få klarsignal av han,så er jeg klar. Hvis ikke jeg kan,så blir det adopsjon:)
*Rutletutt* Skrevet 31. august 2008 #10 Skrevet 31. august 2008 Får håpe dere får klarsignal da:o) Lykke til:o)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå