Gå til innhold

Noen sykemeldte så langt?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Er 9+2 og er sykemeldt bare nå til helgen pga nattevakter.. Satser på å jobbe så lenge som mulig,kjedelig å gå hjemme.... Jobber i utgangspunktet 75% så det er jo ikke full uke..

Du må gjøre som du føler for, og søke råd med legen din:)

Hei på dere, man må jo bare føle litt på det selv. Kjenne på kroppen. Jeg er flyvertinne og har blitt satt på bakken allerede. termin 150409. Vi kan fly maks 3 mnd før vi blir satt på bakken..som sykmeldt.. Jeg er i fin form og skulle gjerne vært igang litt lenger. Blir et laaaaangt svarngerskap. Men for andre som er i full jobb til the bitter end og ikke er i særlig god form så bør man nok nyte det..Er det ikke i denne perioden man er mest uggen.. Du kan jo sykmelde deg for en periode og gå tilbake på jobb igjen;)

Al82

jeg er sykmeldt om dagen.... Jobber som frisør og takler ikke lukter om dagen, både på produkter og kundene. Høres ille ut, men har SUUUUUPER luktesans om dagen, og parfyme, svette, uvasket hår og psoreassis osv er lite tiltrekkende.,.,., ;-(

Regner med å være tilbake i jobb når verste kvalmen er over. Nå om dagen går det i oppkast og brekninger.,.,.,

jeg er sykemeldt hr vrt det i 3 uker allerede...jobbe offshore, får være ombord til jeg er 6mnd egentlig, men jeg hovner så lle opp i roppen når jeg er på sjøen, så da måtte jeg reise hjem denne gangen også, var hjemme fra uke 9 sist svangerskap også, men a hadde jeg plager i bekkenet også, nå var jeg forberett å går til akupunktur 1 gang i uka, å guuuu hva det hjelper... så lenge leve akupunkturen for min del...

Annonse

Jeg er 7±4 og har heldigvis ikke hatt grunn til sykmelding enda og haaper ogsaa jeg slipper. Jobber 70% rundturnus (dag, aften og natt) og har en 20% stilling kontorjobb en annen plass. Har en 16% stilling ogsaa men den skal jeg prove aa kutte ned til 5% og ogsaa kutte ut all ekstrajobbing slik at jeg jobber undr 100% og ikke 130% slik jeg vanligvis gjoer.

Jg haaper jeg kan fortsette aa jobbe natt en stund til da nattjobben jeg har naa ikke er saa veldig belastende og er lite fysisk krevende. Ser frem til litt roligere dager og mer tid hjemme med familien, skal ogsaa ha 5 uker ferie snart fra hovedjobben.

Jeg er 9+2 jobber som elektrikker. prøver å holde alt hemmelig så lenge som mulig, men nå må jeg nok si fra. og da skal de få velge om de vil ha meg i jobb eller ha meg på svangerskapsperm. jeg skal uansett ikke stå 10 m over bakken, jobbe med strøm på eller div andre små skumle greier. skal bli spennende å se om de er villige til å tilpasse arb.oppgavene mine.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...