Pysekatten med 2 i magen:) Skrevet 27. august 2008 #1 Skrevet 27. august 2008 Hadde uttak i dag og fikk ut 7 egg. Nå er det bare og vente i spenning til i morra og håpe at ihvertfall 1 egg er klart til innsetting på fredag. Hvis 2 egg blir fine får vi satt inn begge to;-)))))))) Dette er nesten mer spennende enn jeg har godt av. He he:-))) Askepott, gikk alt bra i dag? Gratulerer som ruger:-)))
Kine71 Skrevet 27. august 2008 #2 Skrevet 27. august 2008 Grattis med 7 egg! Jeg kryssser fingrene for deg. Ja, den ventetiden for å høre hvordan det går med eggene er utrolig spennende. Masse lykke til:0)
♥ DAME Skrevet 27. august 2008 #3 Skrevet 27. august 2008 Ååå, så fint å høre Pysekatten ))) Gikk uttaket fint eller?? Jeg datt fort ned i kjelleren igjen ( Våknet i dag tidlig med vanvittige magesmerter, tok 3 paracet. Kom ned på KK og de måtte undersøke om jeg kunne sette inn egg i det hele tatt. De fant ikke noe, heldigvis, men jeg fikk ikke vite hva magesmertene kom av ( Det andre som var ett nederlag var at det var bare ett egg som overlevde, resten ble kastet ( Altså, ingen egg på frys. Er så lei meg og sliten nå, vet ikke om jeg orker en ny runde. Ellers var det ett 4 delt egg jeg fikk satt inn ) Så nå får vi bare håpe det beste seff, selv om jeg ikke har den store troa, men men... Tror nok det er bare fordi jeg er deppa nå, alt blir vel bedre og bedre dag for dag ) Gleder meg veldig til å høre hvordan det går med deg i morgen Pysekatten, krysser fingre for deg )) Legg inn en post så fort som mulig )) Lykke til og klem )))
Pysekatten med 2 i magen:) Skrevet 27. august 2008 Forfatter #4 Skrevet 27. august 2008 Takk Kine71:-))) Åh Askepott, dette var ikke noe greit å høre at du har så mye vondt. Jeg håper det er et lite gullegg du har fått satt inn i dag. 4 delt er jo veldig bra. Uff, kjenner jeg blir litt trist på dine vegne. Men 1 er virkelig alt som skal til. Dette kan jo gå kjempebra vet du. Har hørt så mange forskjellige historier om gode og dårlige egg. Prøv å tenke deg at dette egget klorer seg fast inni deg. Hvordan går det med deg nå i kveld? Ikke noe greit når en ikke vet hva det er. Har du noe feber? Uttaket mitt gikk kjempefint i dag og fikk skryt av legen for ho synes jeg var så flink til å beholde roen. Men nå i ettermiddag og kveld har jeg hatt mye mer vondt enn forrige gang. Ellers i god form. Ikke så hoven i magen som forrige gang. Jeg må si jeg er bekymret for mine egg også. Det er fremdeles så mye som skal klaffe så blir veldig glad hvis jeg får ett som kan settes tilbake. Har ingen forhåpninger om egg på frys. Jeg håper virkelig du snart føler deg bedre. Prøv og tenke at dette lille egget ditt var det sterkeste egget ditt. Det var det som overlevde og delte seg fint. Du skal se vi har en liten vinner her:-))))))) Jeg krysser alt jeg har for deg og håper virklig spiren sitter og du blir mamma denne gangen. Du må ha god bedring og holde meg oppdatert. Stor god bedring klem fra
♥ DAME Skrevet 27. august 2008 #5 Skrevet 27. august 2008 Tuusen takk for det Pysekatten )) Det går greit mår jeg sitter i ro, jeg har jo også tatt 2 paracet for en liten stund siden. Jeg har ikke feber nei, heldigvis, da hadde jeg nok vært enda mer urolig... Glede/gruer meg til i morgen tidlig. Våkner jeg med store smerter da også, er det rett på legevakta. Du har jo helt rett ) er jo bare ett egg som skal til ) Hva slags smertelindring fikk du før/under uttaket? Jeg fikk bare sprøyte i skinken, synes ikke det er nok. Leser om flere her inne som får kanyle i armen og mange av de merker nesten ikke uttaket. (heldiggriser;) Ååå, håper du får gode nyheter i morgen Pysekatten. Det er vår tur nå ja )) Hold meg også oppdatert )) Klemm fra
Pysekatten med 2 i magen:) Skrevet 27. august 2008 Forfatter #6 Skrevet 27. august 2008 Jeg håper virkelig du er bedre i morra. Ikke noe greit med vondt. En blir jo lett bekymret etter alt en har vært gjennom. Du må hvile mye, drikke masse vann og ta vare på deg selv. Ser du har endret nicket ditt. Veldig søtt:-))) Får du bare sprøyte i skinka???? Hva er det i den?? Jeg tar en vival og 1500 mg paracet en halv time før uttak. Når jeg kommer inn setter de petidin i armen min og setter bedøvelse inne i skjeden. Jeg skal jo ikke si at jeg ikke kjenner hva de holder på med, men vondt gjør det ikke. Men ganske ubehagelig av og til. Hvis du må gjennom dette en gang til så synes jeg du skal diskutere dette med legen din. Vi har lov å sette litt krav synes jeg. Er tøff nok denne prosessen om en ikke skal grue seg unødvendig på toppen. Men er mange andre her inne også som har veldig vonde uttak. Tror det er viktig å slappe av når en ligger der, men det er ikke lett når en gruer seg på forhånd. God klem fra
♥ DAME Skrevet 27. august 2008 #7 Skrevet 27. august 2008 Takker for det Måtte jo endre nicket mitt nå ja ) Huff. ordla meg litt feil her, hehe. Tror jeg begynner å bli trøtt Jeg fikk 2 paracet, sprøyte i skinka og sprøyte der nede. Det jeg mente var den "ordentlige" sprøyta som skulle virke. Syns ikke skinkeprøyta virket noe særlig på meg. Mange andre (og du) får jo petidin i armen, kanskje dere kjenner mer av den? Vet heller ikke hva det er i den jeg fikk, men det er jo en slags bedøvelse. Tenk at jeg skulle egentlig på jobb i morgen og fredag, men sambo gikk heldigvis til legen og forklarte hvordan det var, så heldigvis ble sykemld forlenget til søndag ) Neste uke har jeg og sambo høstferie, deilig. Skal gå rolige lange turer (hvis magen sier d er i orden, hehe) Nå skal jeg legge meg med varmeflaske på magen og ullsokker på bena ) Natta
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå