Gå til innhold

Teutonia Prestige eller Brio Happy?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei! For meg stod det mellom akkurat de samme to typene. (Se tråden: http://www.barnimagen.com/forum/thread/138521731) Jeg endte opp med Brio Happy, først og fremst pga høyden (bagen kommer høyere på Brio), men syntes også Brio virket lettere og bedre å trille.

Jeg har vært og tittet på begge, vi går for Teutonia Prestige. For oss var vendbart understell viktig, og vi begge syntes det vendbare understellet til Brio Happy var utrolig stivt og føltes ikke like godt å trille. Brio Happy har vel heller ikke mulighet for lufthjul? (jeg er litt usikker, har ikke katalogen her og websiden deres er ikke akkurat til særlig hjelp).

Ellers så er bagen til Brio Happy og Fashionbagen til Teutonia omtrent like store (Brio Happy: L74*B32, Teutonia: L75*B32), sportsvogndelen til teutonia er litt romsligere (L90*B33 mot Brios L87*B28). Brio er lettere, 13,9 kg (obs, forskjellige understell - compactunderstellet er tyngre), mot Teutonias 16,1 kg/15,4 kg (sportsvogn/bagvogn m/lufthjul - litt lettere med luftkanalhjul). Sammenslått blir også Teutonia litt mindre, L92*B62*H52 mot Brios L97*B62*H63 (Compactunderstellet blir litt mindre).

Til syvende og sist så er det nok smak og behag som avgjør - vi likte Prestigen best da vi var ute og prøvde :)

Tusen takk for veldig informative innspill!! Skal innom en butikk i nabofylket i morgen som har begge vognene. Håper jeg får bestemt meg da :-) (Men har jo veeldig god tid på meg..) Noen som vet noe om liggehøyden på disse vognene, hvor stor forskjell det er? Litt mindre romslig handlekurv på Prestige?

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...