Gå til innhold

15 egg, men bare 5 modne. Litt skuffa.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Føler at det var mye vondt for liten nytte. Av de 5 modne eggene har fire blitt befruktet. Håper de funker.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

En liten skrivefeil - jeg tok ut 13 egg i går- ikke 15.

Skrevet

Kjenner meg igjen...

Vi fikk ut 12 egg, å 5 ble befruktet, 1 ble tilbakeført, 1 døde og 3 ble frosen.

tenkte også samme tanke. mye ondt for "så" lite.. men vi fikk jo også kjempe gull egg på frys, og det er jo ikke helt opp til oss hvor mye vi får befkruktet, er også hvor mange av samboers svømmere som vil hjelpe til :)

Skrevet

Synes det høres bra ut med 4 befruktede egg jeg. Satser på at du får et flott egg til innsett om noen dager. Lykke til da!

Skrevet

Forstår at du er litt skuffet, men jeg kan komme med en liten solskinnshsitorie: Hadde da 12 eggposer, men fikk kun 5 egg ut. Ett av de var ødelagt tre ble befruktet, to satt inn (ingen på frys) MEN DET GIKK BRA! Jeg har en datter på snart ett år. Tenk posetivt! Det er ikke antallet som teller, ett av disse er kanskje gullegget...

Skrevet

Ikke mange egga de trenger, og uansett er det de ferreste som blir fryst ned - her er det kvalitet og ikke kvantitet som gjelder. Kryss bare fingrene for at legene greier plukke ut det ene optimale, uansett er det omtrent "bingo" det her uansett. Mange egg betyr ikke større sannsynlighet for å bli gravid.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...