Gå til innhold

Noen som hadde bekkenløsning med nr.2?

Anbefalte innlegg

Jeg fikk tidlig bekkenløsning med nr.1 og regner med jeg også får det med nr.2 Men blir den værre eller likens?

Jeg har gått til kiropraktor en liten stund nå før jeg ble gravid, og jeg føler meg som ny igjen. Det har virkelig hjulpet meg masse.

Fortsetter under...

Jeg hadde ingen problemer med bekkenet i første svangerskap, men fikk det allerede i uke 17. i det andre. De lærde strides om det var bekkenlåsning eller bekkenløsning, eller en kombinasjon. Er nå i uke 28. med tredje barn, og må figjen ta hensyn. Ikke godt å spå om fremtiden, men jeg ønsker deg lykke til ihvertfall. Min erfaring er også at det er veldig smart å forsøke å forebygge / holde vedlike bekkenet også når man føler seg ok.

Jeg fikk bekkenløsning rundt uke 20 da jeg gikk med jenta mi. Ble bare verre og verre, og på slutten var det ille.... Gikk til manuell terapeut og fikk massasje og laser, men syntes ikke det hjalp noe spes.

Denne gangen kjente jeg det i bekkenet før jeg fikk positiv test. Var ikke veldig positiv..... Har drøyd å gå til behandling pga at jeg har mistet flere ganger og ikke ville starte med noe før jeg var sikker på at dette barnet ble noe av. Bekkenet har gitt lyd fra seg og etter at jeg startet å jobbe etter ferien har det til tider vært veldig smertefullt. Men, for 3-4 uker siden startet jeg hos fysioterapeut som driver med slyngetrening. Går der en gang i uka og trener bekkenet... Dette har ført til at jeg de siste ukene har vært tilnærmet smertefri!:) Jeg hadde virkelig ikke trodd at det var mulig, men så langt virker dette utrolig bra! Er bare 20 uker på vei, så håper jeg slipper billigere unna denne gangen i forhold til sist.

Lykke til!:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...