**Venter på spire** Skrevet 27. august 2008 #1 Skrevet 27. august 2008 Er i dag på 12 rugedag. Og har nå begynt å små blø litt.tenker jo med en gang at det er over. Har hatt litt murringer i magen hele veien,som også har vært der i dag!!!Regner med at det er noen som har opplevd det samme her!!!
Madam-mim Skrevet 27. august 2008 #2 Skrevet 27. august 2008 Jeg har opplevd dette, og da var desverre mensen på vei. Men det kan likegodt være en hormonell blødning man kan få om man er gravid. Eneste måten å finne ut av det på er å vente til rugedag 14, og teste. Mensmurringer kan man også ha når man er gravid, det har jeg hatt både da jeg testet negativt og positivt. Får håpe på det beste:)
mia76 Skrevet 27. august 2008 #3 Skrevet 27. august 2008 Jeg begynte å blø på dag 13. Hadde egentlig ikke mensmurringer (men hadde masse mensmurringer da jeg var gravid med første mann) men blødde til tider ganske mye. Ikke like mye som en vanlig mens blødning men mye for å være gravid liksom. Det var friskt blod. Jeg blødde i nesten en uke og jeg var så redd og lei meg og sprang på wc hele tiden for å sjekke hvor mye blod o.s.v. Holdt på bli sprø. Men i uke 7 banket et hjerte på ul:) Nå har jeg to ivf barn. Et på 3 år og et på 1 år:) Masse lykke til! Ikke gi opp ennå.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå