Gå til innhold

Da er jeg ruger igjen, på et 8-delt egg:)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Av de 6 egga vi hadde på frys måtte de tine opp alle, og endte opp med et 8-delt egg. De andre var det vist mye fryseskader på.

Så da er det offesielt siste forsøket i porsgrunn på meg, krysser alt for å klare det nå!

Hadde et håp om at to egg overlevde til å sette inn sånn som alle andre forsøka, men ett er da bedre enn ingen:)

Noen andre som har blitt rugere i dag?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

gratulerer og lykke til..8 delt er vel veldig bra..krysser fingrene for deg..jeg begynner på 1 forsøk i dag..

Skrevet

Takk for det:)

Og lykke til med forsøket ditt!

Skrevet

Så flott med et 8-delt, det lover godt. Jeg krysser alt for deg, dette tror jeg går bra. Lykke til som ruger.

Klemmer fra

Skrevet

jeg satt inn 1 fryseegg i porsgrunn i går :))))

masse lykke til!!!!

Skrevet

Gratulerer som ruger! Fikk satt inn to 8-delte i Porsgrunn i dag. Blir gøy å følge hverandre fram til den positive testen som kommer om to uker! :-)

Skrevet

Takk for det dere!

Gratulerer som ruger du også Nøtt, så flott med to egg:)

Spennende tid fremover ja.

Skrevet

Hallo, jeg bare ser innom en tur nå, og det er ikke lenge til jeg kan melde meg på igjen til forsøk 3 (igjen). Så du er ruger igjen....? Krysser fingrene for deg!! x x x

Skrevet

Ja, overraskende nok så ble jeg vist ruger:)

Er på rugedag 2 i dag. Når starter du opp igjen Egen-liten? Var frys du skulle ha også? Skal heie på deg når den tid kommer:)

Skrevet

Gratulerer : )

Jeg fikk satt inn ett 8-delt og ett 6-delt den 22.08. En heeeeel uuuuuke igjen til jeg kan teste. Er veldig spent.

Lykke til med rugingen : )

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...