*surrehue* Skrevet 27. august 2008 #1 Skrevet 27. august 2008 Hvor lenge skriker deres barn sammenhengende uten at noe "virker". Når er det verst, og har dere noe som helst tid på døgnet hvor det er rolig?? Vår dag er sånn. (Fire uker baby): Morgen, formiddag. Våken, spiser og får ikke sove. Vil bæres, skriker ikke hvis han bæres. Ettermiddag. Hvis vi er heldig to timer søvn. Kveld. Illskriking. Gjerne en time i strekk. Og da mener jeg skrik som høres ut som vi skjærer i ham uten ar NOE virker. Resten av kveld, skriking periodevis.(Akkurat som han har rier) Natt. sover urolig, og kjemper med magen i søvne. han bråker jo da også..... Er dette et helt vanlig kolikk-døgn? Noen kan gjerne ha det verre. Bare for å trøste meg litt.
Nattinatta Skrevet 28. august 2008 #2 Skrevet 28. august 2008 ja det virker som et typisk kolikkdøgn. Vi har hatt det slik iallefall.. Kjenner meg godt igjen. Det er fælt å se de jobber og har det vondt på denne måten. Her skal alt prøves for å se om en kan få en bedring. Jeg tror bare ikke jeg makter 2 måneder til med slik uro. Vår er 4 uker... Forrige dagen var vi hos kiropraktor, som kunne finne punkter i ryggen hos lillegutt som ikke var helt som de skulle. Dette var typisk for kolikk barna, så han mente gutten passet godt inn i kategorien. Etter undersøkelsen presset han litt hardt på et par punker i korsryggen. Han skal se på han imorgen igjen, for å se etter bedring. Og om han evnt trenger flere behandlinger. Vi har iallefall merket stor forskjell allerede! var nesten som å få en ny baby. han har fortsatt noe kramper, emn har ikke hatt en eneste skriketokt etter behandlingen. Så her krysser vi fingene på at det varer! Det er iallefall verdt et forsøk! har også hørt at akupunktur skal fungere... Lykke til!
*surrehue* Skrevet 28. august 2008 Forfatter #3 Skrevet 28. august 2008 Vi prøver osteopat-behandling. Har neste time i morgen. Håper at det skal gå bedre etter behandling nummer to. Leste et sted at kolikken"topper" seg rundt fjerde uke. Så håper det er sant og at vi går en roligere og mindre smertefull tid i møte..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå