Gå til innhold

Fortalte det til mamma i går....

Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Jeg fortalte mamma i går at jeg er gravid og at vi skal ha baby i april. Det eneste svaret jeg fikk var: "Nei! Dette passer ikke nå....da går utdannelsen og alt til H***** da?!" Skjønner at det kom som et sjokk på henne, men jeg er 22 år, er i fast forhold, vi bor sammen, jeg går på skole OG jobber ved siden av. Føler at hun ikke helt har troen på meg.....håper bare det går over og at hun kan være glad på våre vegne etterhvert....

Fortsetter under...

Dette hørtes bra kjent ut du gitt!! Da jeg fortalte det til mine foreldre fikk jeg bare til svar fra mor mi; Å herregud midt i husbyggingen!!! HALLO, som om vi ikke tenker over det før vi planlegger... Men etter en uke så var det sunket inn i henne og begynte å spørre om div. Så min mor måtte få en uke på seg:)

Nå har jeg snakket med mamma på tlf, men hun nevnte INGENTING om det....bare virket glad og fornøyd som om ingenting har skjedd....blir da forvirret jeg....

Men det positive er at vi fortalte det til moren til samboeren mini dag, og hun ble superglad! :) Det var så gøy!

HI

Annonse

I familien min var det ei som fikk den reaksjonen på sitt første sv. skap. Faren dro til og med 10 mil for å overtale henne til å ta abort! Jenta ble født, og besteforeldrene har siden sett på henne som verdens 8. underverk... Hun er nå 12 år, og jeg må ærlig innrømme at jeg til tider har lyst til å minne de selvgode besteforeldrene om hvordan de reagerte i første omgang, men jentungen er helt herlig, så jeg vil jo ikke at hun skal vite hvor lite interesserte de var i at hun skulle bli født.

Det går nok bra skal du se:)

Er i ca samme livssituasjon som deg, og min mor reagerte på samme måten. Nå noen månder senere er hun kjempe glad for den lille som skal komme til verden:)

Tror kanskje det hadde mer å gjøre med at hun ikke var klar til å bli bestemor enn at jeg ikke var klar til å bli mamma hehe. Kanskje er det slik med dinna mor også?:P

Lykke til videre:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...