Piken på landet Skrevet 27. august 2008 #1 Skrevet 27. august 2008 Kjenner engelsken begynner å rustne litt... Her er beskjeden jeg skulle ha oversatt: "Beklager at jeg svarer så sent. Svigerforeldrene mine snakker om å ta seg en tur om ca et år. Vi kommer nok desverre ikke til å være med, selv om vi har veldig lyst! Vi skal overta gården i januar, og skal renovere huset, så det blir nok vår førsteprioritet det kommende året Ungene er også litt små for den lange flyturen, men kanskje om noen år...?" På forhånd takk :-)
Gjest Skrevet 27. august 2008 #2 Skrevet 27. august 2008 I am sorry for my late answer. My parents in law are planning to come for a vistit in about a year, but I am afraid we are not joining them. We really want to, but we are taking over the fram in January and have to renovate the house this year. I also think that the children might be to young for the long flight.. But we would love to come in a few years! Engelsken min er også rusten kjenner jeg... men tror dette er ganske greit....?
fredkris Skrevet 27. august 2008 #3 Skrevet 27. august 2008 I`m sorry its taken so long to answer you. My in laws are talking about taking a trip (evtuelt visiting you) next year. We will not join them, even though we really want to! We are taking over the farm in january and we have to renovate the house, so that will be our first priority next year. We also feel that the kids are too young for the long flight, but maybe in a few years..?
Piken på landet Skrevet 27. august 2008 Forfatter #4 Skrevet 27. august 2008 SUPERT! Tusen takk begge to :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå