Gå til innhold

Fisk til baby 8mnd?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Inspirert av trådene her så tenkte jeg at jeg skal ta mot til meg å begynne å lage mer middag selv til minien vår. Kan man gi disse små fisk? Mener å ha hørt at de ikke skal ha fisk før de er 1 år. Eller er det jeg som tuller? Han har jo fått fiskeboller og fiskepudding, men jeg tenker på ren fiskefilet.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg var på helsestasjonen med tulla i dag (hun er snart 8 mnd), og da spurte jeg om dette.Hun sa at jeg bare kunne gi henne fisk, men jeg måtte være forsiktig med salt. Så jeg har tenkt å lage noen fiskemiddager til henne nå:)

Skrevet

De selger 6 mnd middagsglass med laks.

Skrevet

Javisst kan du det. Bare vær forsiktig hvis det er matallergi i familien, for de kan visstnok reagere isåfall.

Tror nok rein fiskefilet er mye sunnere for de små enn fiskemat som inneholder både salt og kumelk.

Skrevet

Jeg har gitt fisk til lillejenten siden hun var 7 måneder. Hun liker veldig godt fiskemiddagene jeg lager til henne. Hun får både laks og torsk. Vi har ikke allergier i familien.

Skrevet

Tusen takk for svar alle sammen!

Det ble fisk til middag for minsten. Jeg kokte torskefilet, purre, paprika og squash sammen med sånn boks med hakkede tomater. Så moste jeg det sammen med kokt potet. Det ble en hit! :-))

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...