Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

min to måneder gamla sønn har så vidt tisset siden kl 19 igår kveld. pleier å ha overfull bleie om morgenen men absolutt ikke idag...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har han drukket/spist mindre enn vanlig da?

Skrevet

Han er i fin form, men jeg har fått mindre melk så han har ikke fått i seg like mye som hn pleier.. Jeg driver å ammer og pumper meg hver andre time for å prøve å få det igang igjen... Ikke lett! Han måtte få tillegg forrige dagen og igår, men det stoppet jo hele systemet hans så han som vanligvis bæsjer mye hver dag har ikke bæsjet på 2 dager(vet at det kan være vanlig, og han får prompet så det ser jeg ikke på som et prblem ennå...)

Skrevet

Hvis han har fått i seg mindre væske enn vanlig så er jo det forklaringen på at han har tisset mindre enn vanlig. Jeg ville prøvd å fått i han så mye som mulig i dag, å følg med på bleiene.. De bør være våte, da vet du han for nok væske. Ellers så kan jo dette variere litt, hvor mye de spiser å hvor mye de tisser. At bleien var tørr en natt trenger ikke bety noe. Ville ha fulgt med det nøye fremover. Vedvarer de tørre bleien ville jeg ha kontaktet helsesøster / lege. Men det går seg sikkert til. Sørg for at han spiser godt så. Legg han til brystet ofte får å få opp produksjonen din å suppler med mme etterpå om han trenger mere! De kan vel få litt hardere mage av mme, tror de blander malt i melka om de blir harde i magen. Dette kan jeg ikke så mye om da snuppa her bare får mm. Kanskje noen andre her kan hjelpe deg med det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...