Gå til innhold

Må man lete etter 2 på tidlig UL, eller er det lett synlig?

Solunger aug-07 og april-09

Anbefalte innlegg

Var på tidlig UL i går, er i uke 6-7 sånn ca. Legen zoomet seg rett inn på en liten spire med bankende hjerte og så var han ferdig.... Så ikke akkurat etter om det var flere der...

Har en forestilling om at jeg skal ha tvillinger i løpet av livet. Føles som jeg slipper to egg, så muligheten er der. Kan være litt fordi jeg er skremt av det å få to på en gang, he he! Særlig nå som jeg får tette barn!

Fortsetter under...

Jeg var på tidlig UL da jeg var 6+5. Så da en svart flekk med bankende hjerte. Jeg spurte legen om det kunne være mer enn 1,pga jeg hadde tatt pergo. Ho avkreftet det og mente det bare var ett embryo der. Var på tidlig UL da jeg var 14+4 oxo, og det første legen sier da er at : Du vet at det er 2 inni her?? Så man bør ikke se at det er tvillinger med en gang.. Jeg tror at mine er eneggede, og at de lå veldig nærme,tett inntill hverandre,og at det derfor ikke var mulig å se det første gangen. For om de er toeggede ville de vel mest sannsynlig ikke festet seg så tett inntill og nærme hverandre i livmora vel?

Annonse

Tusen takk for flere svar!

Så det kan skje at man ikke ser to da....

Tenker jo selv at det bør være lett å se to fostersekker nå som de er små. Synes bare han legen var så rask, så absolutt ikke etter noe mer der inne! Skal tilbake 18.september, forhåpentligvis til en lege som tar seg litt bedre tid :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...