Gå til innhold

Sånne skikkelige stikkesmerter/strekksmerter i eggstokkene, er det...... (samme som skravle)

<3 storefis&lillefis <3

Anbefalte innlegg

et tegn på at man kan være gravid eller et tegn på at mensen kommer snart....??

Hvis jeg nyser eller snur raskt på meg i senga, stikker det til noe inni granskauen så jeg står i bøy liksom...(haha...merkelig syn=)) Pleier ikke akkurat ha det sånn før mensen, men....

Noen som har noen meninger??

Fortsetter under...

Hei! Har det på samme måte!! Kjenner i tillegg at det "strammer" ved/rundt/i livmor... Aner ikke hva som skjer.. Og husker ikke helt hvordan det var sist, før eg mista. Det brune på brystene har også forandra seg litt.. Venter mens i morra el lør, så etter helgen vet eg mer.. Hva med deg?

Hadde en SA for 6 uker siden, og har ikke fått mensen tilbake, fikk positiv gravtest, men er usikker på om det kun er hcg`en som kødder med meg....Har vært og tatt blodprøver og får svar over helgen. Har blitt mer og mer kvalm også, og superømme pupper, men er sikkert bare placebo...=) Tør jo ikke tro noe annet.. Så etter helgen vet vi begge mer.... spennende da, håper tanta ikke kommer til noen av oss. krysser fingrene...=)

Dere satt igang like etter du var ferdig m blødninger da? For da kan det jo faktisk være at en ny spire sitter.. HCg'en skulle jo liksom være ute av kroppen nå! Jeg tok en eggløsningstest i stad, hadde en liggende.. Og den slo ganske kraftig ut! Så må kjøre å kjøpe meg en grav-test... Må få høre hvordan det går videre m deg!!

Ja, blødde en uke akkurat. Aner ikke når jeg hadde eggløsning og var meningen og vente til neste mens, men hadde jo sex fordet....=) Shit happens..hehe..=) Har ikke tenkt en tanke på at det kunne skje noe i mellomtiden, har liksom bare gått og venta på at tanta skulle komme.... Tok en test bare for å "utelukke" egentlig, men så var den jo positiv og da beg tankene og surre litt....Er jo ikke så veldig optimistisk, mest for å ikke bli skuffet egentlig, det som skjer får skje...=) Men hvis kroppen og hodet mitt bare INNBILLER seg den kvalmen jeg har kjent i går og i dag, så skjønner jeg ingenting av kroppen min lengre......=)

Du må kjøpe en test da!!!! Er jo like spent som deg jeg=)

Roper på deg her inne på mandagen jeg.... *gruer meg*

Annonse

Grattis !!! Så koselig!! Da stemte magefølelsen....=) Håper min stemmer også. Tror jeg isåfall er ca 6 uker,men må til lege og sjekke det.... Mandag blir uhyggelig spennende...=) Hvor langt tror du du er da?

JIPPPI!!! Ringte legen nå og hcg er stigende!!!! Gått fra ca 14000 på onsdag til 24000 på fredag!!! Det kan stemme med 6uker også....=) Men skla på tidlig ul pga komplisert svskap forrige gang=) HIpp hurra. Nå må bare spiren holde seg der inne!!!!

Så herlig!!!! Vi får følge hverandre utover.. Og satse på at denne gang går det bra for oss begge!!! Jeg prøver å ikke tenke så masse på det - men er ikke lett det heller.. Ikke så bekymra, men håper bare at de neste 2 mnd går fort!!

Ja, det får vi gjøre=) Prøver å ikke tenke så mye jeg heller, eller hvertfall tenke positivt, men jeg tenker generelt ALTfor mye....=) Men har en litt annen magefølelse denne gangen allikevel, men tør jo ikke håpe for mye... Var på ul i dag og så et lite bankende hjerte=) men det var en bitteliten ert, så legen mente ca 6uker... Skal tilbake om 4 uker igjen, de ukene blir lange tror jeg...er i tillegg sykmeldt pga hyperemesis, spyr og kvalm hele døgnet....men det er jo BRA=) Hvordan er formen din da? Hvor i landet er du fra egentlig?

Åh, kan jeg slenge meg på her inne?

Grattis til begge to! :-)

Fikk selv nettopp vite at jeg er gravid! :-) Men siden jeg hadde MA for 3 mnd siden og 1 uregelmessig mens etter dette vet jeg ikke hvor langt jeg er på vei! Tipper mellom 5 og 6 uker :)

Annonse

Det er sånn ekstrem kvalme...vet ikke om jeg har det så ekstremt,men er kvalm 24/7, så umulig å jobbe hvertfall.. Er bare glad for å værekvalm egentlig for det er jo et godt tegn.. Huff,merker tiden snegler seg avgårde...dette kommer til å bli laaaaange uker frem til 12....=) Fortsatt murringer og sånn eller?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...