Gå til innhold

Mensmurring som plutselig er kommet tilbake...


tiriltulla

Anbefalte innlegg

Hadde mye mensmurring de første ukene av svangerskapet...men avtok sundt uke 9...nå er jeg ferdiggått 11 i dag og har plutselig fått igjen mensmurring..er det vanlig at det kommer og går med så stort mellomrom?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

jeg hadde mye sånt.. ringte til føden for å høre hva det var. jordmor der sa at det var pga ting fester seg og at livmora vokser.. du kjenner rett og slett at ting skjer.. å alle svangerskap er forskjellige. så det er jo ikke noe fasitsvar på når du skal kjenne ting og tang akkurat.

 

er så utrolig mye som skjer der du er nå :):)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var godt å høre!! ble litt bekymret ....livredd for å miste..rart hvor bekymret man faktisk blir.. Men da er det godt at det finnes en slik side som dette :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjenner det også. Er 11 uker i dag. Er ikke akkurat som mensmurringer, men kjenner det kniper av og til og fytti... som det strekker i ligamentene av og til. Angret meg veldig da jeg strakk meg i senga her om dagen *au*

 

Noe vokser i alle fall for nå kjenner jeg livmora (uten at det i det hele tatt synes på utsiden) og jeg må jo fader meg tisse midt på natten nå. Hver natt! Uting! ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja kjennes godt det når man vrir seg fort eller strekker seg.. Heldigvis ikke redd de smertene :-) Da blir jeg som regel beroliget :-) Når har du termin? jeg er ferdiggått 11 i dag selv og har termin i følge her inne 22 mars...men i følge legen og andre steder 19-20 mars....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...