Gå til innhold

Dere som lager middag selv! Gi meg oppskrift!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg driver å lager mat selv til gutten min, endelig!! Har foreløpig blitt lite variert. Hva lager dere middag av?

:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg lager veldig kjedelig mat jeg da, for det er det hun liker best.

Poteter, gulrot og brokkoli.. Har prøvd å mose litt leverpostei og kylling oppi, men er ikke veldig suksess..

Jeg bare moser alt sammen med stavmikser og bruker pumpet mm eller mme som væske og olje.

Skrevet

Du kan egentlig lage av det aller meste!

Bland sammen hvilke grønsaker du vil- gulrot, brokkoli, kolrabi, sellerirot(setter veldig god smak), mais, paprika, løk, hvitløk, squash, tomat .... og potet eller pasta. Ta det du har i grønnsaksskuffen!

Jeg pleier ha alle grønskaene i en stor gryte, og så legger jeg kjøttet (enten kyllingfilet, en karbonade, fisk osv) i folie på toppen siste delen av koketiden. Da blir det lite oppvask:))

Så er det rett i blenderen, og porsjonerer det ut i bokser som jeg fryser. Superenkelt. Så er det bare å slenge boksen i microen, og så spiser hun rett fra boksen.

Forstår ikke de som sier det er så mye jobb å lage selv, det må jo være mer jobb å bære alle de glassene fra butikken enn å lage selv :)))Selvgjort er velgjort, og så er det så greit å vite hva babyen spser!

Lykke til!!

Skrevet

Nå lagde jeg middag med pasta, kokte opp gullerøtter, squash, gul paprika, pinkekjerner og hadde i skoldede tomater, basilikum, timian og rapsolje! Ble veldig godt synes jeg da, håper bare minsten liker det!! :)

Skrevet

FLere oppskrifter? Mini'n ELSKET middagen forresten, jippi!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...