Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor lenge bruker dere stellebord? min er 16 mnd og bruker det enda, men føler det er på tide å rydde det bort...men er jo så kjekt og ha de oppå der og da....

-moja-

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis barnet ditt trives der så kan du vel fortsatt bruke det?

Vi har sluttet, men det er fordi vi har flyttet, å hadde ikke plass på badet. Så nå legger jeg han på gulvet om det er bæsjebleie. Men hadde gjerne brukt stellebord om jeg hadde plass. Gutten min er snart 1.5 år.

Skrevet

Bruker det fortsatt til frøkna på 25 mnd. Deilig å få henne opp i høyden når vi skifter bleie uansett om vi tar de stående eller liggende.

Nå har vi en liten en på 5 uker også, men jeg tror ikke vi hadde pakket vekk stellebordet uansett før frøkna hadde sluttet med bleie.

Skrevet

Vi har stellebordet så lenge de bruker bleier i alle fall. Storebror har sluttet med bleier nå, men hender vi bruker stellebordet etter bading for det. Kos for han og praktisk for oss.

Skrevet

Vi bruker det en gang i blant,men som oftest trenger vi det ikke. Når gullet ikke er i bhg så bæsjer han på potte og da foregår jo skiftinga på golvet. Og ved hvert bleieskift sitter han på potta litt,så nå har vi egentlig stellebordet for pappa'ns skyld,for han foretrekker å skifte på gullet i høyden.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...