Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

dag 9 i dag,tør ikke teste selv.

dette er utrolig slitsomt, får bare håpe det sitter nå.

er kvalm på morgenen, men sikkert bare bivirkninger av crinone.

hvordan er det med dere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei

Er jo på samme dag som deg.

Går på Cyclogest og ikke crinone, men blir kvalm av og til, har mye murringer og hatt det fra dag 5 og en del vondt i ryggen. Ømme bryster osv, og regner med at det kun er cyclogesten som rører rundt i systemet.

Hadde masse symptomer på forrige fryseforsøk også, som var negativt så gidder ikke få noen forhåpninger pga ymse symptomer.

Tester selv på søndag som er dag 13, da jeg syns det er kjipt å ta blodprøve på tirsdag uten å vite svaret selv. Å få en tlf midt i arbeidsdagen om negativ test er ordentlig kjedelig, så det gjorde jeg bare en gang.

Skrevet

Hei dere :)

Rugedag 6 i dag og merker så godt som ingenting og er litt stressa over det. Bruker Cyclogest jeg også og var litt kvalm i helgen, ømme pupper, mensmurringer og sliten i ryggen, men de siste 2 dagene har jeg ikke kjent noenting som helst - bortsett fra litt manglende matlyst. Synes det er ganske tøft dette her - vanskelig å være positiv, men som mannen sier: Ingenting som tyder på at det ikke går enda så inntil det motsatte er bevist...

Dagene snegler seg avgårde....jobber ikke disse ukene så blir litt for mye tid til å gruble.

Lykke til videre!

Skrevet

Hei.

(teller dere fra den dagen dere satt inn som 1 eller dagen etter??)

Jeg er på dag 6/7 og har hatt mensmuringer i noen dager,kvalm på morgenene og kveldene og har ømme bryster,men alle symtomene har jeg vanligvis også bortsett fra kvalmen og legen sa at medisinene framskyvet symptomer også.

Jeg trodde jeg skulle være helt "hysterisk" etter innsetting og ikke tørre å røre på meg,men jeg er skremmende rolig og tenker ikke så mye på det. Er så førberedt på neg.

Dagene her har gått så fort,men jeg prøver finne på ting så de skal gå fort. Er så rastløs.

Lykke til

Skrevet

Hallo.

Ser vi har det rimelig likt alle sammen, alle venter, venter og venter...

er på dag 8 og ingen symptomer enda.

kjenner jeg begynner å bli sprø, ikke mer å si.

ha en fin rugedag videre.

mvh

Skrevet

Hei :-)

Jeg er på rugedag 8 og har litt ømme bryster, stikkinger /murringer i magen og er ofte litt kvalm i forbindelse med måltider. Alt dette kan være bivirkninger og jeg håper det er blandet med graviditetssymptomer ;-)

Tiden går veldig sakte og jeg er veeeeeldg spendt på resultatet. Jeg krysser fingrene for oss alle :-)

Skrevet

Hei hei alle ventere.. :)

Jeg er på dag 7/8 i dag.. Skal prøve å vente med testing til testdagen... (noe jeg sikkert ikke klarer..)

Jeg har ikke merket så mye før i dag, noe stikkinger i magen og en del lyserosa crinone-rester i dag.. Vært veldig øm i ryggen i dag, men vet ikke om det har med jobben å gjøre eller ikke.. Som deg Samina, har jeg hatt dårlig med matlyst de siste dagene. Ett knekkebrød til både frokost og lunsj er ikke helt meg...

Skrevet

hei :)

Jeg er i dag på rugedag 9/10. Jeg har allerede testet to gangeer jeg. Og blir skikkelig irritert for at testen sier at jeg IKKE er gravid.. når jeg selv mener at jeg er det!!! Makan ! :)

Ja det er vel litt optimistisk å teste så tidlig. Men skitt au. Jeg har testet positivt på dag 8 i mitt første svangerskap.. derfor klarer jeg jo ikke å lå være nå heller.. og hååååper.

Jeg har hatt masse stikninger i sidene. Dette hadde jeg sist gang jeg ble gravid med min minste, og for ett par mndr siden da jeg hadde ett svangerskap utenfor livmoren. De andre gangene jeg ikke har vært gravid og har satt inn egg, har jeg ikke kjent disse stikningene.

Jeg har sure oppstøt og er tidevis kvalm. Det har jeg vært to ganger før, og da var jeg gravid.. med nr 1 og nr 2. Sist da det var svangerskap utenfor livmoren, ventet jeg på kvalmen, men den kom aldri.

Så det er mine symptomer. Jeg har i begge svangerskap slitt med ekstrem svangerskaps kvalme, og begynner tidlig å kaste opp.. så det er jo litt sykt at jeg nå går å håper på å spy.. men.. hva gjør en ikke for å få sine drømmer oppfyllt????

Jeg satte inn TO egg, og har bestemt meg for at jeg skal ha tvillinger. Jeg har strikket to lykkesokker før jeg satte inn egg. En rose telemarks knestrømpe i str 6 mnd, og en samme i blått. Så da blir det sånn. To barn og en gutt og en jente!

Dette bare skal gå bra! Jeg har TRUA!!! :) Og den skal jeg ha...

Masse masse lykke til alle sammen i dagene som kommer! Blir spenennde...

Skrevet

Hehe. Det er nok litt tidlig å teste,ja. Skjønner godt du er utolmodig. Dagene går veldig sakte!!!! Jeg har en del stikkinger i sidene selv og er tidis kvalm + sure oppstøt.

Jeg begynte så bra ved første forsøk og skrive opp hvordan jeg hadde det og hvilke prosesser vi har vært gjennom. Av en eller annen grunn skrev jeg bare på rugedag 3 eller noe slik at jeg kan ikke sammenligne. Har litt gullfisk-hukommelse og husker ikke hvordan det var sist. Kan ikke huske jeg var kvalm men det var jeg nok...

Venter på mirakel : jeg krysser fingrene for at det bare var litt for tidig å teste.

Selv har jeg fått beskjed om å vente til 2. som er testdagen. Isj... det er lenge til!!!!

Skrevet

jeg kommer nok til å teste annen hver dag jeg fremover... det er sånn jeg liker å gjøre det. Så har jeg penger til å kjøpe test ja så tester jeg :D. Blir irritert/skuffet der og da, men så tenker jeg at det ennå er håp. Og jeg vet jo at jeg tester tidlig, og at det fremdeles er store sjanser.

Dagene går igrunn fort. Jeg sover mye for jeg er så sliten, og når jeg er oppe er det full rulle med hus og barn. Men jeg skulle jo gjerne ønske det var testdag i dag! gleder meg masse jeg.. jeg skal være gravid nå!

Optimist! :D

Skrevet

hehe. kjenner til det,ja. Det er litt rart å gå rundt å spise og drikke som om jeg er graid uten å vite om jeg er det.

Men- det er vel sånn at vi er gravide til det motsatte er bevist?!? jeg satser på det ;-)

Ha en fortsatt god kveld og lykke til med testingen :-)

Skrevet

hei alle sammen. snart ruedag 11. har masse menssmerter og vondt nederst i ryggen, det pleier jeg jo aldri ha ellers er jeg supertrøtt.håper dette er gode tegn, det var ikke sånn her sist jeg hadde fersk forsøk.har hele tiden lyst til og teste.har kjøpt ett par tester, får se om jeg tar en på lørdag.

ha en fortsatt god kveld og natt alle sammen

Skrevet

hei på dere. jeg er på dag 11 i dag og har testet positivt. det er helt uvirkelig.

håper dere alle får føle den følelsen.

stor klem

Skrevet

Gratulerer så masse - det må virkelig være en god følelse!!!! Håper vi kommer etter over helgen vi andre. Selv har jeg testdag den 3. sept - ALT for lenge til, men tror ikke jeg orker teste før heller....:) Ønsker å leve i håpet - ihvertfall til over helgen så får vi se hvor utålmodig jeg er!

Hadde skikkelig vondt i korsryggen i går kveld og kjentes ut som mensen var på vei, men ingenting enda - er på rugedag 8/9 så tidlig fremdeles.

Gruble, gruble...blir sprø...må finne på noe for å få tiden til å gå :)

Skrevet

skjønner godt du blir sprø. jeg og har hatt vondt i korsryggen og har hatt menssmerter i flere dager. jeg merka stor forskjell denne gangen her.hadde ett ferskt forsøk i juni som var helt annerledes. håper du lykkes også samina.

god helg til dere alle

Skrevet

Gratulerer Håper på 2,håper det har klora seg fast skikkelig nå så det sitter:)

Jeg er på dag 8/9 men har ikke tenkt så mye å testing ennå,er fortsatt veldig rolig.

Leste noe om på sida her at det er flere som spiser som de er gravide,hehe godt det ikke er bare meg, jeg har sånne kvalmerier så jeg spiser for å holde det i sjakk..Mannen mobber meg,kan tenke meg jeg blir stooor hvis jeg blir/er gravid altså..

Dette blir en spennende uke jenter,håper dette blir en knalluke,den har jo startet så bra med at Håper på 2 har KLART DET ;o) JEHEEEY

**Masse masse masse lykke til til alle oss som skal teste denne uken**

Skrevet

Hei dere igjen,

Rugedag 8/9 og er så ekstremt oppblåst i magen - ser ut som om jeg er minst 4 måneder på vei - TULLER IKKE! Går jo på Cyclogest/progestan og vet det er en bivirkning, men dette er nesten ekstremt. Noen andre som har opplevd dette - går det over noenlunde kjapt etter man slutter på medisin? Føler meg som en ballong og har gjort det noen dager nå så begynner å bli litt lei. Stressa over å skulle møte på noen jeg kjenner - all vil tro jeg er gravid!

Hvis det ender med positiv test neste uke skal jeg slutte å klage :)

Går ellers greit - er så spent så spent, men ved rimelig godt mot!

Skrevet

Hei igjen :-)

Jeg kjenner godt til det å være oppblåst!! En dag går buksene på, en annen går ikke knappen igjen. I dag spratt forresten en knapp ut.... Dårlig tegn ;-)

Jeg husker jeg var oppblåst forrige gang også men husker ikke når den gikk tilbake.

Tiden snegler seg avgårde men nå er det bare 3 dager til testing den 4. dagen skal det skje :-)

Skrevet

Gratulerer så mye til deg håper på 2. NYte tiden som kommer...

Selv så har jeg masse stikninger, det jobbes fælt i magen.. så jeg MÅ jio være gravid???? Har ellers aldri menssmerter. Bare kjent dette de gangene jeg ha rvært gravid.. MEN, jeg testet negativt jeg da, på dag 11 :(

Skrevet

Hei jenter

Testet i dag tidlig på rd 13, og den var som vanlig negativ.

Min femte innsetting, aldri noe som fester seg.( 3 icsi + 2 frys)

Denne gangen hadde jeg alt av bivirkninger, stikninger, menssmerter til tusen, hodepine, kvalme og ømme bryster, men alt viste seg å være kun medikamentene som snakket.

Kjipt men sant.

Nå er jeg ferdig i det private og skal inn på riksen for min 4 icsi med spraystart i slutten av oktober.

Begynner å bli skikkelig lei nå, og det faktum at jeg ble tante i går gjør ikke akkurat savnet noe lettere.

Møkkadag, kommer sterkere tilbake. Akkurat nå er alt bare trist.

Skrevet

Grrrrrrrrrrrrr

Testet nettopp negativt jeg og. Rugedag 12. Ikke norgen urin.. men, jeg har tidligere testet pos på rugedag 10, 12 og 12. Så..kjenner jeg mister litt motet nå.. :(

Men.. det er ennå to dage rigjen til teste dagen og jeg har masse symptomer.. så , jeg håper ennå :)

Håper for deg og jeg Christiane :)

Skrevet

Grattulere til dere som har testet positivt : )

Selv er jeg på dag 9/10, og venter i spenning. Skal prøve å holde ut til fredagen med å teste. Har en del symptomer jeg og. Håper sterkt at det er graviditeten som melder sin ankomst, men det er nok bare bivirkninger. Jeg er på 1.fryseforsøk og merker at ting er anderledes i kroppen denne gangen.

For dere som er på fryseforsøk så kan det kanskje trøste litt at eggene kan ligge litt i dvale. Fikk beskjed om å teste igjen to dager etter testdagen hvis det var negativt på testdagen.

Skrevet

Da er det to dager igjen til testdag... Jeg har klart å ikke teste for tidlig!!! :) Rekker ikke innom noe apotek før på tirsdag... Er utrolig spent på om vi har klart det denne gangen.. Er det sånn at Progynova kan forskyve mens?

Jeg merker overhodet ingenting.... eneste litt rødbrune crinonerester de siste dagene.. Ikke har jeg ømme pupper, ikke stikninger, ikke mensmurringer... Kanskje det er et godt tegn? At jeg ikke kjenner noe?

Om 2 dager får jeg vite det, om det blir nok et forsøk på oss eller ikke...

Ha en fantastisk dag på jobb/hjemme i morgen jenter!!!

Skrevet

Du skal ha takk for at du håper på mine vegne, venter på mirakel

men iom at jeg testet på rd 13 med morgenurin og en CB digital som visstnok skal være supersensitiv så har jeg allerede sluttet med både østrogenplastrene og cyclogesten.

Husker forrige fryseforsøk, og da hadde jeg også masse symptomer og var sikker på at jeg hadde klart det, nå vet jeg at hormonene kan fremkalle hva som helst.

Lykke til med testingen aller dere som fortsatt lever i håpet.

Måtte dere være heldigere enn meg.

( Aniber; Progynova er kjent for å holde igjen mensen til du slutter på de, så du får normalt ingen mens før testing i et fryseforsøk)

Skrevet

Ja jeg gir ikke opp håpet ennå i hvert fall.. Gir ikke opp i morgen heller jeg om jeg tester negativt da (mer morgenurin, på test dagen). Da fortsetter jeg på medisner noen dager til slik de anbefaler det på klinikken, så ny test... :)

Glede/gruer meg til i morgen tidlig.....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...