Gå til innhold

Mulig dumt spørsmål, men når kan de små få "go` morgen" yoghurt?

Anbefalte innlegg

Skrevet

kommer vel an på HVOR små de er??

Skrevet

Ja, nettopp det jeg lurte på ;o)

Jeg gir min halvannet-åring go`morgen yoghurt, men det får også min venninnes datter på 10 mnd. Bare lurte på om det var "greit" så tidlig :o)

Skrevet

Ang yoghurt generelt er det vel rundt 10 mnd at det kan introduserers. Det korngreine som er i er vel også greit så lenge de klarer å spise det? Tror da ikke det er noe skadelig i det? Men jeg vet vel ikke akkurat hva det inneholder. Tror ikke du trenger bekymre dei for datteren til veninna di.

Skrevet

Det er greit med yoghurt, ja, og musli er bare bra, så lenge det ikke kan settes i halsen. Vet ikke helt hva som er oppi det tilbehøret. Men det sies at Go'morgenyoghurtene har utrolig mye sukker, var det 22 sukkerbiter i en eller noe sånt? Og jeg er ikke hysterisk opptatt av sukker, vi gir småen fruktyoghurt. MEn har foreløpig droppa Go'morgen pga sukkeret.

Skrevet

Nå hørtes jeg sikkert skikkelig "blandete" ut, men saken er at venninna mi er her hos meg og vi sitter og spiser frokost alle mann, og lille på 10 mnd vil også ha yoghurt som store på 18 mnd spiser :o)

Hun får ikke så mye korn, hun klarer å tygge det, så da går det bra da?!

Skrevet

Ja, jeg vet... Min får som regel annen yoghurt som vi heller musli i, så det blir tilnærmet lik go morgen :o)

Skrevet

ok, sorry at jeg var litt frekk. Det var dumt!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...