Gå til innhold

Baby, fest og fylla?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva syns folk her inne? Er det forsvarlig å dra på en flere timers fest og fylla og å la baby på 2 mnd være allene med barnevakter om hverandre og mme som mat?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

det er jo opp til hver og en. selv skaffet jeg barn når jeg var litt ferdig med sånne fyllefester. en gang ibland er jo greit da.

jeg hadde ikke behov eller overskudd til å feste da babyen var 2 mnd. hadde barnevakt da han var 5 uker, og det var bare for å slappe av, tilbringe tid sammen med mannen min og sooove. hadde en urolig gutt med kolikk.

synes nok innerst inne at det er unødvendig å dra bort fra en så liten tass bare for å feste.

man må jo tenke på at man skal opp morgenen etter med den lille. eventuelt amme osv.

Skrevet

Jeg drakk ikke før jenta mi var 8 mnd, men d er seff opp til hver enkelt.

Skrevet

Jeg dro ikke direkte på fylla når han var så liten men jeg var ute med noen venninner en sommerdag og tok en øl eller 2 uten at jeg hadde dårlig samvittighet for det.

Jeg tror du bare må føle på samvittigheten din.

Og så lenge baby`n er hjemme med sin far eller noen du stoler på så ser ikke jeg problemet.

Skrevet

Hvorfor kan ikke far ta seg like bra av barnet som mor? Er jaggu meg like mye forelder som mor. Mange små får også kun mme, så den der blir litt teit å dra inn.

2 mnd er litt tidlig for meg. Snakk om å orke og da. Og ville. Men var på en fest rundt den tiden. 30årslag jeg gjerne ville ha med meg. Tante og onkel var hjemme hos oss og poden hadde det så bra at. Og ja ble mer enn 1-2 øl ja.

Folk drar da vel ikke om ikke barnet er trygt. Des. synes jeg det gagner både barnet og gleder familien (venner) rundt å kunne passe jeg da.

Folk er så dømmende...

Skrevet

Nå skal det sies at MME faktisk ER mat for babyer!

Når det gjelder drikking og festing så må nesten det bli opp til hver enkelt hva de velger og foretrekker, noen trenger en pause fra det nye livet tidlig, andre venter lenge før de er klar. Og om barnemoren tar seg en fest, eller om ho reiser på kino og middag, det vet ikke barnet stort om!

Det som iallefall er forsvarlig er at babyen både har barnevakt og mat!

Skrevet

Hvis du mener jeg er en av de som er dømmende kan du kanskje jekke deg ned litt. Det eneste jeg skrev var hva JEG gjorde. ikke hva jeg synes hun bør gjøre. Og hun skrev vel her fordi hun ville høre hva andre mødrene hadde gjort.

Jeg følte ikke behovet før da, var jo selvfølgelig ut med noen venninner før det, men drakk ikke.

Skrevet

Har vært på 3 fester siden gullet ble født for 13mnd siden. Vi har alltid hatt barnevakt og ingen av oss har drukket oss kanon. Ok,mannen min ble rimelig full på julebordet,men jeg var hjemme og fullstendig edru. Jeg stopper alltid før jeg blir full,og jeg har aldri hatt for vane å drikke meg full. Ser ikke noe galt i det så lenge det er en bv der vi stoler på og at vi har alt vi/de trenger i hus.

Skrevet

Jeg gikk på byn sammen med venniner når jr var 3 uker. Jeg ammet ikke ( hadde ikke melk) så han fikk mme uansett. Far var hjemmet med barnet og han har foreløpikt ikke tatt noe skade av det;). her i huset så tar pappen like mye ansvar for jr å det jeg gjør.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...