Anonym bruker Skrevet 26. august 2008 #1 Skrevet 26. august 2008 Trenger hjelp til å velge en god høstpose? Noen som har noen å anbefale?
Anonym bruker Skrevet 26. august 2008 #2 Skrevet 26. august 2008 Hvis du har voksi, så kjøp sommerdynen til. Kan brukes helt til det er 4-5 grader.
Anonym bruker Skrevet 26. august 2008 #3 Skrevet 26. august 2008 Nei har ikke voksi, har odenwalder, og den blir litt for varm på høst og vår.
Anonym bruker Skrevet 27. august 2008 #4 Skrevet 27. august 2008 Ingen flere? Dette er andre tråden jeg har startet ang vår og høst poser, og nesten ingen svar, hehe! Er det nesten ingen som har poser til mellomperiodene eller bruker dere dyne og pledd til vinterposen kan taes i bruk?
Blopp1 Skrevet 27. august 2008 #5 Skrevet 27. august 2008 Akkurat nå bruker jeg en buggysnuggle-pose !!! Og de dagene d er litt kaldt,så bruker jeg ett fleecepledd til. Junior har en simo softline,så vogna er dyp og god rundt han. Har også en Kaiser termo-pose,men den er litt for varm enda. Bytter på å bruke termo-posen og voksi`n når kulda setter inn ;-))))))) !!!! Sjekk ut Babyplaneten.no og Lilleprinsen.no, vet de har diverse poser der.......................
Anonym bruker Skrevet 27. august 2008 #6 Skrevet 27. august 2008 Det skal jeg gjøre , takk for svar:-)
Anonym bruker Skrevet 27. august 2008 #7 Skrevet 27. august 2008 Raflex eget merke, babytravel har noen poser med fleece for som jeg syntes virket kjempegreie da jeg kikket på de, har ikke prøvd de, men tenkte kanskje å kjøpe en å bruke før jeg tar i bruk dunposen. De koster bare 299,- Du ser den litt nede på siden her: http://www.reflex.no/Default.aspx?tabid=83&category=vognposer
Lykke X 4 Skrevet 27. august 2008 #8 Skrevet 27. august 2008 Ellers så har du jo thermoposen fra goingen.no. Synes den er litt fin, jeg. Og Elodie details vognpose. Den er ihvertfall fin!
Lykke X 4 Skrevet 27. august 2008 #9 Skrevet 27. august 2008 Eller var det going.no det het. Du får sjekke
Anonym bruker Skrevet 27. august 2008 #10 Skrevet 27. august 2008 Du må bare kjøpe buggysnuggleposen! Den er så koselig og akkurat passe varm. Et av mine beste kjøp. Har fått mange kommentarer på at den er stilig og praktisk. Det er jo ganske enkelt et fleeceteppe som holder seg godt rundt babyen med glidelås slik at det ikke blir sparket av. Masse flotte farger og mønstre.
Anonym bruker Skrevet 27. august 2008 #11 Skrevet 27. august 2008 Har sett på babytravel sin pose på reflex, og synes også at den virker veldig god og varm, og ikke minst en overkommelig pris :-) Men klart det frister med buggysnugglepose, de er jo utolig fine og ser veldig gode ut, men der er det prisen som trekker ned, syns den virker litt dyr, iforhold til at det egentlig bare er et fleese teppe med glidelås!
Anonym bruker Skrevet 27. august 2008 #12 Skrevet 27. august 2008 Enig i at den er dyr men jeg synes faktisk det var verdt det. Den kan jo brukes så lenge man bruker pose i vogn siden den er såpass lang. Jeg hadde vårposen til Teutonia også men den er jeg ikke fornøyd med og den kostet like mye. Huff, synd det skal være så dyrt med barneutstyr for det er så mye som frister...
Anonym bruker Skrevet 27. august 2008 #13 Skrevet 27. august 2008 Ja det er der problemer ligger for meg også, alt for mye som frister, og så koster det så mye, derfor tenkte jeg å finne en god men billig høstpose, siden jeg har brukt mer enn nok på vogn, vinterpose og div andre fristelser (som strengt tatt ikke er nødvendige:-) f.eks koppholder, hehe) Men er lei av å kjøre over teppet hele tida når jenta mi sparker det av seg:-) så må nok investere i en pose av noe slag uansett:-)
Anonym bruker Skrevet 28. august 2008 #14 Skrevet 28. august 2008 Jeg har et rimligere forslag til buggysnuggle. Hvis du tar et litt større fleeceteppe og ser for deg hvordan voksiposen er brettet så syr du bare på to snorer så har du en god "pose" til vogna. Da sparker hun den ikke så lett av.
Anonym bruker Skrevet 28. august 2008 #15 Skrevet 28. august 2008 Erteposen fra www.dotedot.com er helt herlig!!! =)
Anonym bruker Skrevet 28. august 2008 #16 Skrevet 28. august 2008 Ja men de har ventelister og det hadde jeg ikke tid å vente på så det ble buggysnuggle. Men det er en like fin pose synes jeg
Minnie Mom Skrevet 29. august 2008 #17 Skrevet 29. august 2008 Jeg kunne også tenkt meg en buggysnuggle, de er kjempelekre. Nå bruker jeg lammeskinn og dyne i sportsvogna og det fungerer jo like bra, så får meg ikke helt til å kjøpe pose til 700 kr... Men har lyst på.
Anonym bruker Skrevet 30. august 2008 #18 Skrevet 30. august 2008 Da har jeg vært på reflex, kjøpte babytravel sin pose til 299,- Den virker kjempegod, og så var den jo superbillig også, så nå kan høsten komme :-) Takk for mange gode råd, HI!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå