mizz25 Skrevet 26. august 2008 #1 Skrevet 26. august 2008 Han har hatt feber på 4 dagen nu,i dag villa han ikke ha mat engang,får i han litt pupp da =) Grøten nekta han å spise... Noen som har forslag te ka æ kan tillby han?
Sunniva78 har to små Skrevet 26. august 2008 #2 Skrevet 26. august 2008 Hva med fruktmos da? Det er jo leskende og friskt... Tussig når de er syke, men går nok snart over skal du se!
mizz25 Skrevet 27. august 2008 Forfatter #3 Skrevet 27. august 2008 han vil heller ikke ha det... :-/ han sov nesten hele natta i natt,det e nok fordi at han e helt utslitt å ikke har energi.. :-( vekte han ett par ganger for å gi han pupp/kopp men vann,men va ikke mye han drakk...
Sunniva78 har to små Skrevet 27. august 2008 #4 Skrevet 27. august 2008 Har han feber i dag også? Da hadde jeg nok tatt meg en liten tur til legen hadde jeg vært deg. Kan jo være en infeksjon i kroppen som han trenger behandling for...
mizz25 Skrevet 27. august 2008 Forfatter #5 Skrevet 27. august 2008 Vi va te legen i går,tok crp å urinprøve.. alt va fint =) han har ikke feber nu,men kjempeslapp,vil sov igjen når han kun har vært våken i en time..
Amy - I love whales Skrevet 27. august 2008 #6 Skrevet 27. august 2008 Føler med deg! Lillemann på 7 mnd er også syk, hadde feber i 4dager før han fikk masse små prikker el. flekker på overkroppen. Han drikker en del melk og spiser litt, men han vil også aller helst sove. Det viktigste er jo at de drikker, han har også vært hos lege og prøvene var fine. I tillegg har han et stort sår i halsgropa som hverken vi eller legene skjønner hva er! Storebror hadde det samme på ryggen for en ukes tid siden, jeg skrev et innlegg om det. Det forsvant av seg selv etter noen dager, og lillebror sitt er også på tilbakegang nå. Har tatt bakterieprøve av det og venter spent på svar!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå