Anonym bruker Skrevet 26. august 2008 #1 Skrevet 26. august 2008 og vekten ble satt til 98.8 . jeg er 161 cm høy dvs er ingen sylfide! Herregud i grevens tid før 100 tallet....noen fler som går på grete roede her?
Anonym bruker Skrevet 27. august 2008 #2 Skrevet 27. august 2008 Det er mulig jeg tar det etter fødselen- Synes de har et bra opplegg med vekt på livsstilsendringer som man kan leve med. Selv har jeg imidlertid kuttet ned på alt søtt. Har ikke spist godt på over en mnd, og brus, kjeks, kaker, dessert, is m.m. er og valgt bort (kun to unntak så langt på over en mnd). Føler meg mye mer vel- Nå er det babyen som vokser, og jeg som strammes inn
Anonym bruker Skrevet 27. august 2008 #3 Skrevet 27. august 2008 Jeg er prøver og jeg følger dietten, men går ikke på kurs nå. Har tenkt å fortsette selv om jeg blir gravid.
Anonym bruker Skrevet 27. august 2008 #4 Skrevet 27. august 2008 Har gått på kurs, men da det gikk opp for meg at nesten alle som var der var der for ørnte gang og trengte å fortsette med disse kursene i all "evighet" for å holde vekta, så tok jeg de gode kostholdsrådene (og de er virkelig gode) og sluttet. Klarer meg fantastisk fint uten kurs =) Det har gått opp for meg at det å gå ned i vekt sitter mellom øra, ikke noe annet sted. Det er det som gjelder for _meg_ i hvert fall =) Har vært så fantastisk flink til å sabotere meg selv og mine forsøk på å gå ned i vekt. Om jeg ikke er den tykke, morsomme jenta, hvem er jeg da? Nei, nå skal jeg til pers, vekta skal av og jeg tror for første gang på at jeg faktisk kan gjøre dette! Uansett; ikke meninga å kapre tråden din =D Jeg lærte masse på GR kurs! Jeg er veldig glad jeg tok det =) Lykke til!
Anonym bruker Skrevet 28. august 2008 #5 Skrevet 28. august 2008 Dersom man har hatt spiseproblemer tidligere, anbefales ikke Roede-kursene. Alt for mye fokus på kalorier og veiing (både av mat og deltakere). Sklei skikkelig ut for meg i hvertfall, og har hørt flere som har strevd ekstra etterpå... Så vær forsiktig, og ikke la konkurranseinstinktet ta overhånd.
Anonym bruker Skrevet 29. august 2008 #6 Skrevet 29. august 2008 Jeg går på GR-aktiv...har en virkelig god kursleder....startet for denne uken her.....
Anonym bruker Skrevet 31. august 2008 #7 Skrevet 31. august 2008 jeg trenger virkelig å bli dratt i tøylene, derfor jeg meldte meg på i første omgang...har prøvd alt annet, og har problemer med å bli gravid, så dette har jeg bare godt av (gå ned i vekt :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå