SlitenÅtrøtt.. alltid & støtt Skrevet 26. august 2008 #1 Skrevet 26. august 2008 jenta mi er så hard i magen så ser ut som hu bæsjer steiner... men står ikke på boksen om den skal være kald eller varm
EierIkkeFantasi Skrevet 26. august 2008 #2 Skrevet 26. august 2008 vi gir den kald og den går ned på høykant trodde ikke den skulle varmes,men er ikke sikker
Manx Skrevet 26. august 2008 #3 Skrevet 26. august 2008 I begynnelsen varmet jeg den litt, så den ble romtemperert hvis den hadde stått i kjøleskapet. Nå gir jeg den også kald (hun er 6,5 mnd) Tror ikke det spiller noen rolle, bare hva de er vant til tenker jeg..
elsker☆deg☆gutten☆min Skrevet 26. august 2008 #4 Skrevet 26. august 2008 prøv deg fram:) vet ikke hvor gammelt ditt barn er jeg men, ikke alle som liker kjøleskapskalt mat, selv ikke ett barn.... jeg varmet det bittelitt i micro til å begynne med, så den fikk en liten lonk. nå spiser han rett fra kjøleskapet- for han synes det er så godt:) han spiser ingenting annet som er så kalt.... raringen min:)
EierIkkeFantasi Skrevet 26. august 2008 #5 Skrevet 26. august 2008 må bare si at med kald,mener jeg romtemperert ikke fra kjøleskap
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå