mamma til to=) Skrevet 26. august 2008 #1 Skrevet 26. august 2008 Skal selge ei pensum bok, ikke spesielt tung.Men skjønner ikke noe av de prislistene på posten.no. Skal prøve å si en pris for hva jeg skal ha inkl porto..
UnePune äntligen hemma! Skrevet 26. august 2008 #2 Skrevet 26. august 2008 Vei den, å se om det lønner seg å frankere eller bruke disse ferdigfrankerte eskene. Jeg sendte 4 bøker her om dagen og da lønte det seg med sånn smartboks til 125,-
Økologisk_knekkebrød Skrevet 26. august 2008 #3 Skrevet 26. august 2008 Det er billigst å sende som brevpost, med mindre boka er veldig, veldig tung, da kan Smartpost-konvolutt bli billigere. (Men da må du tape rundt hele konvolutten, for de går i stykker bare noen puster på dem..) Vei boka, så ser du hvilken vektklasse den havner i under Brevpost. Eller skriv her nøyaktig hvor tung den er, så er det sikkert noen andre som kan se hva portoen blir.
ingrid-84 Skrevet 26. august 2008 #4 Skrevet 26. august 2008 Sannsynligvis 55,- hvis du sender som A-post, og 50,- med B-post (B tar litt lenger tid...) Har jobbet i butikk med post.
mamma til to=) Skrevet 26. august 2008 Forfatter #5 Skrevet 26. august 2008 Takker for svar.. Sier 50,- jeg tror jeg. Må jo lønne seg for ho som kjøper også.. =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå