Gå til innhold

Jeg fikk tak i den kule SIMO dukkevogna fra 70 tallet igår...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nydelig altså!

Har lett lenge etter en i god stand, så dette ble vi glade for, er fortsatt bitter for at min mor ga bort vår til loppis for 10 år siden.. he he

Flere enn meg som liker slikt?

Fortsetter under...

Skrevet

Ja jeg liker sånt:)

Og jeg har bestemt meg for hvilken vogn jenta mi skal få...Men jeg må nok bite i det sure eplet, og innrømme at jenta ønsker noe helt annet enn det moren gjør :/

Jeg har så lyst å kjøpe sort simo dukkevogn til henne, og nå har hun ei mørkeblå. Men jenta vil aller helst ha rosa dukkevogn hun. Hun "stjeler" de andre jentenes rosa dukkevogner så snart hun har sjansen. Så jeg må nok bare føye meg, og kjøpe ei rosa dukkevogn til henne. :D

Jeg irriterer meg over moren min som gav bort min dukkevogn da jeg var vokst i fra den. Nå er det den eieren som har gitt den til sin datter. Det er surt det :(

Skrevet

Åja;-)

Jeg har en som min mamma ga til meg,siste bursdagsgaven før hun døde.Jeg var 5 år.Den står og venter til lillejenta mi blir stor nok til å leke med den;-)

Skrevet

Ja, min mor eide tydeligvis ikke sans for antikvariat.. he he

Hadde vært knall om jeg fant en rød simo i cord stoff, men det har jeg til gode å få tak i enda..

Jeg er ikke veldig på gamle antikke ting, men enkelte ting er nydelige altså!

Har fått tilbud på en rød Simo i Skai, lurer på om jeg skal slå til på den og..back up hvis jenta ikke liker den grønne når hun blir større..

Skrevet

Min er faktisk knallrød i cordfløyel! Med blomstrete innside;-)

Skrevet

Ååå dårlig gjort altså!

SI ifra hvis du vil selge den!!

Annonse

Skrevet

Jeg har også en rød simo vogn i cordfløyel. Gleder meg til lillemor blir så stor at hun kan overta den.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...