Gå til innhold

Hvor mange dyner skal dere ha?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Må jo ha ei til vogna.. Og en til senga.. Men så er jeg litt itvil om jeg kanskje skal ha en ekstra seng dyne, som jeg kan bruke opp i grinda (babyen skal sove i grind på dagtid til å begynne med) og evt hvis dyna i senga må vaskes... Har ikke tørketrommel, så får den ikke tør til kvelden igjen... Trenger jeg tre dyner? Eller kan jeg evt bruke vogndyna ved evt uhell? Og bare tepper oppe i grinda? Det blir desember baby, så ser for meg at det kan bli kaldt å ligge med bare tepper til jeg får fyrt ordentlig opp... :-)

Skrevet

Jeg hadde to av de minste 65 x 80 og en 80 x 100 pluss en ikeadyne som reserve for den største. Den er fremdeles reservedyne nå som hun bruker junirodyne. Syns det har vært greit med alle 4 faktisk.

Skrevet

Har to av de minste dynene jeg:) Og det fungerer kjempefint... hender seg at vi bytter litt på dynene også:P

Men det klarer seg med 2:) Er jo bare å ta med den fra sengen inn på stua:)

Godt for den lille å få den siste ammingen med den dynen rundt seg, slik at det ikke blir temp. forskjell når man legger h*n i egen seng for kvelden:)

Skrevet

har bare en til vogna å en til sprinkelsenga jeg .. jaja. butikkene stenger jo ikke etter turbo-trollet kommer heller da.

Skrevet

Tenkte å ha 2. En 65x80 som jeg kommer til å bytte mellom å ha i kurven babyen skal sove i på stua, og vogna. Kommer kanskje ikke til å bruke dyne i vogna i begynnelsen, skal jo ha pose der også.

Så skal jeg ha 80x100 i senga

Skrevet

Vi skal ha en, til sprinkelsengen.

Sist hadde vi 3 men to av de ble ikke brukt :) hadde da dyne til vogn og dyne til kurv også.

Skrevet

Må jo ha ei i vogna, og ei i senga, men jeg veit ikke om jeg hadde brydd meg om noen reservedyne.. det gåt jo ant å legge ei vokendyne oppi grindsenga hvis uhellet er ute=)

Skrevet

Vi har 3 stk, men det er fodi det har samlet seg opp litt med tiden.Kommer til å bruke en i vogna og en i senga. Samme med pute.

Også har vi en ekstra litt tykkere dundyne når det blir litt kaldere å trille, før vi går over til vognpose en gang i november antagelig.

Skrevet

Tror du greier deg med to? Etter hvert skal du sikkert også bruke pose i vogna (avhengig av når du har termin, selvsagt). I grinda ville jeg brukt lammeskinn + teppe. Sist jeg fødte kjøpte jeg et deilig, lyst babyteppe fra Nøstebarn - det har jeg brukt mye! Og skal bruke det igjen hvis jeg er så heldig å bli gravid med nummer tre ...

Lykke til!

Skrevet

Vi skal ha én denne gangen også.

Fungerte helt ypperlig å bruke samme dyna til vogna og senga.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...