Gå til innhold

Hva heter dere?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei Rebecka,

Jeg heter Heidi ;o)

Skal du se Grey's Anatomy ikveld????

Det skal jeg!! ....Og så Paradise Hotel (blitt hekta ..puuuh..håper det er finale snart ....:)

Ha en fin kveld iallefall, kramis DollyD

Skrevet

Hei Rebecka og Heidi :)

Jeg heter Lena..

Jeg så i allefall Grey's.. Fullstendig hekta der jeg :)

Ha en fin kveld begge to :)

Skrevet

Hei Rebecka, Heidi og Lena:)

Jeg heter Maritza og glemte helt Grey's:(

Går det i reprise?

Skrevet

Hei Rebecka, Heidi, Lena og Maritza :-)

Ønsker alle på DIB en god natt.

Det er vel ikke så vanskelig å skjønne hva jeg heter....

Skrevet

Hei Rebecka, Heidi, Lena og Maritza.

Jeg heter Janicke!

Skrevet

Dette kan bli slitsomt etter kvart, bra eg svarar tidleg i tråden...

Hei Rebecka, Heidi, Lena, Maritza og Janicke. Eg heiter Ranveig. EIN n! Ranveig, Ikkje Rannveig! Ok? Bra.

Skrevet

Heisann Rebecka, Heidi, Lena, Maritza, Sonja, Janicke og Ranveig! :) Jeg heter Merete! :)

Skrevet

Hei Rebecka, Heidi, Lena, Maritza Sonja,Janicke og Ranveig

god natt jenter og sleep weel!!

Skrevet

Hei og god morgen Rebecka, Heidi, Lena, Maritza, Sonja, Janick, Ranveig og Merete :)

Jeg heter Anette:)

Skrevet

Hei Rebecka,Heidi,Lena,Maritza,Sonja,Janicke,Ranveig,Merethe og Anette.... Jeg heter Ranveig(1 n her å) ;)

Skrevet

Hei Rebecka,Heidi,Lena,Maritza,Sonja,Janicke,Ranveig,Merethe og Anette,Ranveig:)

Jeg heter Ingunn:)

Skrevet

God morgen Rebecka, Heidi, Lena, Maritza, Sonja, Janicke, Ranveig, Merethe, Anette, Ranveig og Ingunn!

Jeg heter Helene (hadde dere aldri gjetta tenker jeg ;-)

Skrevet

Hei igjen alle sammen;o)

Det var en her oppe (husker ikke hvem..) som lurte på om Grey's går i reprise... Sist sesong - gikk det iallefall i reprise på lørdager på TV2 Zebra .. mulig det gjør det nå også? :=)

Klemmm

Skrevet

Hei på dere Rebecka, Heidi, Lena, Maritza, Sonja, Janicke, Ranveig, Merethe, Anette, Ranveig, Ingunn og Helene..

Jeg heter også Lena.. :)

Skrevet

Dette ble jo en koselig tråd:=)

Hei på dere Heidi, Lena, Maritza, Sonja, Janicke, Ranveig, Merethe, Anette, Ranveig, Ingunn, Helene og Lena...

Skrevet

næææ så koslig:)

må nok henge meg på Heidi, Lena, Sonja, Janicke, Ranveig med EN n, Merethe, Anette, Ranveig fortsatt med EN n, Inngunn, Helene og Lena. jeg heter silje:)

Skrevet

ååååååå jeg glemte Rebecka..... stakkar HI:)

Skrevet

Hei alle sammen Heidi, Lena, Maritza, Sonja, Janicke, Ranveig, Merethe, Anette, Ranveig, Ingunn, Helene, Lena og Silje..:)

Jeg heter Ann Kristin...

Skrevet

Hallo Rebecka, Heidi, Lena, Maritza, Sonja, Janicke, Ranveig, Merethe, Anette, Ranveig, Ingunn, Helene, Lena og Silje og Ann Kristin!

Jeg heter Mina :P

Skrevet

he, hei Heidi, Lena, Maritza, Sonja, Janicke, Ranveig, Merethe, Anette, Ranveig,Ingunn, Helene, Lena, Silje og Ann kristin. Eg heter marion Louise. Ser dette kan bli morsomt dette hvis flere svarer. (",)

Skrevet

ser no at eg og klarte å glemme HI. Hei til deg òg Rebecca(",)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...